Boćkowo 1993 By Bociek&Adrian FS13

krzorl6
User
Posty: 39
Rejestracja: 03 lut 2011, 11:25
Lokalizacja: suwalszczyzna
Podziękował: 4 razy

Boćkowo 1993 By Bociek&Adrian FS13

Postautor: krzorl6 » 04 mar 2013, 10:49

Witam ;) Udostępniam wam mapę boćkowa 1993 skonwertowaną z ls 11 do FS13 przeze mnie.
Mapa posiada to samo co w Landwirtschafts Simulator 2011.


Video: http://www.youtube.com/watch?v=1W8g0LQQNoc

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Download: http://www33.zippyshare.com/v/65041164/file.html
:568: Podczas kliknięcia uruchom lecimy pod ziemię nie przejmujcie się wciśnijcie tab i gra gitara ;)
Po wczytaniu zapisu błędu nie będzie już.....

:569: Zakaz edycji!Zakaz wyciągania modeli!Zakaz zmiany LINKU !KATEGORYCZNY ZAKAZ ZMIANY LINKU!Można wynosić na inne fora bądź portale pod warunkiem skopiowania całej treści postu!Inaczej nie zabieraj się za wynoszenie!

By Adrian&Bociek
Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 11:11 przez krzorl6, łącznie zmieniany 2 razy.



Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: Boćkowo 1993 By Bociek&Adrian FS13

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 10:59

Tworzenie mapy w grze Farming Simulator to zaawansowany proces, ale można go podzielić na kilka głównych kroków. Poniżej znajdziesz ogólny przewodnik dotyczący tworzenia mapy w Farming Simulator:

1. **Zdobądź niezbędne narzędzia:**
- Aby zacząć tworzenie mapy w Farming Simulator, będziesz potrzebować narzędzi takich jak Giants Editor, program dostarczany przez twórców gry. Możesz go pobrać ze strony Giants Software.

2. **Znajomość programowania i projektowania:**
- Tworzenie mapy wymaga pewnej wiedzy z zakresu programowania i projektowania. Opanowanie podstawowych umiejętności w obszarze edycji terenu, dodawania obiektów, ustawiania tekstur i innych aspektów jest kluczowe.

3. **Przygotowanie koncepcji mapy:**
- Zanim zaczniesz tworzyć mapę, zastanów się, jakie elementy chcesz w niej umieścić. Stwórz koncepcję mapy, określ lokalizacje pól, gospodarstwa, obiektów i innych detali.

4. **Uruchom Giants Editor:**
- Otwórz program Giants Editor i załaduj istniejącą mapę lub stwórz nowy projekt.

5. **Edytuj teren:**
- Korzystaj z narzędzi edycji terenu w Giants Editor, aby kształtować teren zgodnie z twoją wizją. Możesz podnosić, obniżać, dodawać wody i inne detale.

6. **Dodawaj obiekty:**
- Umieszczaj obiekty, takie jak budynki, drzewa, płoty, itp., w odpowiednich miejscach na mapie.

7. **Ustaw tekstury:**
- Określ tekstury dla różnych obszarów, takich jak pola, drogi, lasy, itp.

8. **Zdefiniuj pola i miejsca do załadunku/rozładunku:**
- Oznacz obszary, które mają pełnić funkcję pól uprawnych, oraz miejsca do załadunku i rozładunku różnych produktów.

9. **Testuj mapę:**
- Regularnie testuj mapę w grze, aby upewnić się, że wszystko działa zgodnie z planem.

10. **Optymalizuj wydajność:**
- Dbaj o optymalizację mapy, aby zapewnić płynność działania gry. Zbyt duża ilość detali może wpłynąć na wydajność.

11. **Udostępnianie mapy:**
- Po zakończeniu pracy i przetestowaniu mapy, możesz udostępnić ją społeczności Farming Simulator poprzez platformy do pobierania modów.

Pamiętaj, że tworzenie mapy w grze Farming Simulator wymaga cierpliwości i czasu, zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem w dziedzinie edycji terenu i projektowania. Dlatego warto zacząć od prostszych projektów i stopniowo poszerzać swoje umiejętności. Dokumentacja Giants Editor oraz fora społeczności Farming Simulator mogą być pomocne w rozwiązywaniu problemów i zdobywaniu dodatkowych informacji.

Wróć do „Polskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości