Witam Udostępniam wam mapę boćkowa 1993 skonwertowaną z ls 11 do FS13 przeze mnie.
Mapa posiada to samo co w Landwirtschafts Simulator 2011.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=1W8g0LQQNoc
Download: http://www33.zippyshare.com/v/65041164/file.html
Podczas kliknięcia uruchom lecimy pod ziemię nie przejmujcie się wciśnijcie tab i gra gitara
Po wczytaniu zapisu błędu nie będzie już.....
Zakaz edycji!Zakaz wyciągania modeli!Zakaz zmiany LINKU !KATEGORYCZNY ZAKAZ ZMIANY LINKU!Można wynosić na inne fora bądź portale pod warunkiem skopiowania całej treści postu!Inaczej nie zabieraj się za wynoszenie!
By Adrian&Bociek
Boćkowo 1993 By Bociek&Adrian FS13
Re: Boćkowo 1993 By Bociek&Adrian FS13
Tworzenie mapy w grze Farming Simulator to zaawansowany proces, ale można go podzielić na kilka głównych kroków. Poniżej znajdziesz ogólny przewodnik dotyczący tworzenia mapy w Farming Simulator:
1. **Zdobądź niezbędne narzędzia:**
- Aby zacząć tworzenie mapy w Farming Simulator, będziesz potrzebować narzędzi takich jak Giants Editor, program dostarczany przez twórców gry. Możesz go pobrać ze strony Giants Software.
2. **Znajomość programowania i projektowania:**
- Tworzenie mapy wymaga pewnej wiedzy z zakresu programowania i projektowania. Opanowanie podstawowych umiejętności w obszarze edycji terenu, dodawania obiektów, ustawiania tekstur i innych aspektów jest kluczowe.
3. **Przygotowanie koncepcji mapy:**
- Zanim zaczniesz tworzyć mapę, zastanów się, jakie elementy chcesz w niej umieścić. Stwórz koncepcję mapy, określ lokalizacje pól, gospodarstwa, obiektów i innych detali.
4. **Uruchom Giants Editor:**
- Otwórz program Giants Editor i załaduj istniejącą mapę lub stwórz nowy projekt.
5. **Edytuj teren:**
- Korzystaj z narzędzi edycji terenu w Giants Editor, aby kształtować teren zgodnie z twoją wizją. Możesz podnosić, obniżać, dodawać wody i inne detale.
6. **Dodawaj obiekty:**
- Umieszczaj obiekty, takie jak budynki, drzewa, płoty, itp., w odpowiednich miejscach na mapie.
7. **Ustaw tekstury:**
- Określ tekstury dla różnych obszarów, takich jak pola, drogi, lasy, itp.
8. **Zdefiniuj pola i miejsca do załadunku/rozładunku:**
- Oznacz obszary, które mają pełnić funkcję pól uprawnych, oraz miejsca do załadunku i rozładunku różnych produktów.
9. **Testuj mapę:**
- Regularnie testuj mapę w grze, aby upewnić się, że wszystko działa zgodnie z planem.
10. **Optymalizuj wydajność:**
- Dbaj o optymalizację mapy, aby zapewnić płynność działania gry. Zbyt duża ilość detali może wpłynąć na wydajność.
11. **Udostępnianie mapy:**
- Po zakończeniu pracy i przetestowaniu mapy, możesz udostępnić ją społeczności Farming Simulator poprzez platformy do pobierania modów.
Pamiętaj, że tworzenie mapy w grze Farming Simulator wymaga cierpliwości i czasu, zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem w dziedzinie edycji terenu i projektowania. Dlatego warto zacząć od prostszych projektów i stopniowo poszerzać swoje umiejętności. Dokumentacja Giants Editor oraz fora społeczności Farming Simulator mogą być pomocne w rozwiązywaniu problemów i zdobywaniu dodatkowych informacji.
1. **Zdobądź niezbędne narzędzia:**
- Aby zacząć tworzenie mapy w Farming Simulator, będziesz potrzebować narzędzi takich jak Giants Editor, program dostarczany przez twórców gry. Możesz go pobrać ze strony Giants Software.
2. **Znajomość programowania i projektowania:**
- Tworzenie mapy wymaga pewnej wiedzy z zakresu programowania i projektowania. Opanowanie podstawowych umiejętności w obszarze edycji terenu, dodawania obiektów, ustawiania tekstur i innych aspektów jest kluczowe.
3. **Przygotowanie koncepcji mapy:**
- Zanim zaczniesz tworzyć mapę, zastanów się, jakie elementy chcesz w niej umieścić. Stwórz koncepcję mapy, określ lokalizacje pól, gospodarstwa, obiektów i innych detali.
4. **Uruchom Giants Editor:**
- Otwórz program Giants Editor i załaduj istniejącą mapę lub stwórz nowy projekt.
5. **Edytuj teren:**
- Korzystaj z narzędzi edycji terenu w Giants Editor, aby kształtować teren zgodnie z twoją wizją. Możesz podnosić, obniżać, dodawać wody i inne detale.
6. **Dodawaj obiekty:**
- Umieszczaj obiekty, takie jak budynki, drzewa, płoty, itp., w odpowiednich miejscach na mapie.
7. **Ustaw tekstury:**
- Określ tekstury dla różnych obszarów, takich jak pola, drogi, lasy, itp.
8. **Zdefiniuj pola i miejsca do załadunku/rozładunku:**
- Oznacz obszary, które mają pełnić funkcję pól uprawnych, oraz miejsca do załadunku i rozładunku różnych produktów.
9. **Testuj mapę:**
- Regularnie testuj mapę w grze, aby upewnić się, że wszystko działa zgodnie z planem.
10. **Optymalizuj wydajność:**
- Dbaj o optymalizację mapy, aby zapewnić płynność działania gry. Zbyt duża ilość detali może wpłynąć na wydajność.
11. **Udostępnianie mapy:**
- Po zakończeniu pracy i przetestowaniu mapy, możesz udostępnić ją społeczności Farming Simulator poprzez platformy do pobierania modów.
Pamiętaj, że tworzenie mapy w grze Farming Simulator wymaga cierpliwości i czasu, zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem w dziedzinie edycji terenu i projektowania. Dlatego warto zacząć od prostszych projektów i stopniowo poszerzać swoje umiejętności. Dokumentacja Giants Editor oraz fora społeczności Farming Simulator mogą być pomocne w rozwiązywaniu problemów i zdobywaniu dodatkowych informacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości