Jak ustawić ceny w triggerze od skupu?
Jak ustawić ceny w triggerze od skupu?
Witajcie.Ustawiłem na mapie mleczarnię gdyż bardzo mi zależało aby mieć możliwość wożenia mleka i jego sprzedaży.Znalazłem mleczarnię która z dostarczonego mleka produkuje ser,mleko uht,twaróg i jogurt.Na razie wszystko jest cacy.można załadować na ciężarówkę te produkty i sprzedać je w skupie jednak w PDA cały czas mam ceny zerowe za te produkty,nawet jeśli skup zgłosi zapotrzebowanie.Nie pomaga zmiana cen w User Atributer triggera skupu.Nie wiem już co mam robić.Za wszelkie wskazówki będe bardzo wdzięczny.
Re: Jak ustawić ceny w triggerze od skupu?
Mleko jest produktem wytwarzanym i sprzedawanym automatycznie produkcja to karmienie i czystość krów a sprzedaż automatycznie doliczana kwota na przełomie doby . Mod sprzedaży mleka umożliwia jedynie zmianę czasu dokonania sprzedaży mleka .Cena podobnie jak ceny innych produktów ustalana jest przez odpowiednie skrypty , programy i algorytmy ,zakodowane w silniku gry i nie można w nie ingerować tak samo jak w okresowe obniżki i zwyżki cen.
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 17 paź 2015, 12:00
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Jak ustawić ceny w triggerze od skupu?
Dokładnie tak jak napisał eurat Ale też inie możesz zmienić ceny mleka , ponieważ jest ona zakodowana w skrypcie gry. I nic z tym nie zrobisz.
Re: Jak ustawić ceny w triggerze od skupu?
Chyba troszkę się nie rozumiemy.Ja nie chce zmieniać ceny mleka tylko ustalić ceny produktów pochodnych które otrzymuje z mleka po sprzedaży w mleczarni czyli sera jogurtu mleka uht i twarogu bo w PDA mam te produkty widoczne ale ich ceny są zawsze zerowe.Zapytam jeszcze inaczej.Co odpowiada za fakt(jaki wpis lub cokolwiek innego) że cena np.pszenicy wynosi 1874$/T??Przeciez jeśli ktos dodaje nową uprawę to w PDA ma jego cenę widoczną więc czy te produkty trzeba dodać może jako uprawy sam nie wiem głośno myślę.
Re: Jak ustawić ceny w triggerze od skupu?
Aby ustawić ceny w triggerze od skupu (np. miejsca, gdzie można sprzedawać zbiory), będziesz musiał edytować pliki konfiguracyjne w grze Farming Simulator. Ważne jest, aby pamiętać, że dokładne kroki mogą się różnić w zależności od wersji gry i modyfikacji, więc poniższe informacje mają charakter ogólny.
1. **Znajdź plik XML triggera:**
- Przejdź do folderu z modyfikacją, w której znajduje się trigger, którego ceny chcesz dostosować.
- Znajdź plik XML triggera, który może mieć nazwę związanej z miejscem skupu, np. `sellTrigger.xml`.
2. **Edytuj plik XML:**
- Otwórz plik XML triggera za pomocą edytora tekstu, takiego jak Notatnik lub edytor kodu.
3. **Znajdź sekcję z cenami:**
- Poszukaj sekcji zawierającej informacje o cenach dla różnych produktów. To może być podobne do `<prices>` lub `<priceList>`.
4. **Dostosuj ceny:**
- W sekcji z cenami, znajdziesz wpisy dotyczące różnych produktów. Każdy produkt może mieć przypisaną cenę za jednostkę, np. bushel czy tonę.
- Dostosuj te ceny zgodnie z własnymi preferencjami. Przykładowy wpis może wyglądać tak:
```xml
<prices>
<price fruitType="wheat" price="1200" />
<price fruitType="barley" price="800" />
<!-- Inne produkty -->
</prices>
```
5. **Zapisz zmiany:**
- Po dostosowaniu cen, zapisz plik XML.
6. **Uruchom grę:**
- Uruchom Farming Simulator i sprawdź, czy zmiany zostały wprowadzone. Spróbuj sprzedać produkt w miejscu skupu i zobacz, czy nowe ceny są brane pod uwagę.
7. **Backup:**
- Zawsze zaleca się wykonanie kopii zapasowej pliku przed dokonywaniem zmian, aby można było przywrócić oryginalne ustawienia w razie potrzeby.
Jeśli korzystasz z modyfikacji społecznościowej, zawsze sprawdź dokumentację modyfikacji, ponieważ niektóre mody mogą dostarczać dodatkowe narzędzia do dostosowywania ustawień w bardziej przyjazny sposób.
1. **Znajdź plik XML triggera:**
- Przejdź do folderu z modyfikacją, w której znajduje się trigger, którego ceny chcesz dostosować.
- Znajdź plik XML triggera, który może mieć nazwę związanej z miejscem skupu, np. `sellTrigger.xml`.
2. **Edytuj plik XML:**
- Otwórz plik XML triggera za pomocą edytora tekstu, takiego jak Notatnik lub edytor kodu.
3. **Znajdź sekcję z cenami:**
- Poszukaj sekcji zawierającej informacje o cenach dla różnych produktów. To może być podobne do `<prices>` lub `<priceList>`.
4. **Dostosuj ceny:**
- W sekcji z cenami, znajdziesz wpisy dotyczące różnych produktów. Każdy produkt może mieć przypisaną cenę za jednostkę, np. bushel czy tonę.
- Dostosuj te ceny zgodnie z własnymi preferencjami. Przykładowy wpis może wyglądać tak:
```xml
<prices>
<price fruitType="wheat" price="1200" />
<price fruitType="barley" price="800" />
<!-- Inne produkty -->
</prices>
```
5. **Zapisz zmiany:**
- Po dostosowaniu cen, zapisz plik XML.
6. **Uruchom grę:**
- Uruchom Farming Simulator i sprawdź, czy zmiany zostały wprowadzone. Spróbuj sprzedać produkt w miejscu skupu i zobacz, czy nowe ceny są brane pod uwagę.
7. **Backup:**
- Zawsze zaleca się wykonanie kopii zapasowej pliku przed dokonywaniem zmian, aby można było przywrócić oryginalne ustawienia w razie potrzeby.
Jeśli korzystasz z modyfikacji społecznościowej, zawsze sprawdź dokumentację modyfikacji, ponieważ niektóre mody mogą dostarczać dodatkowe narzędzia do dostosowywania ustawień w bardziej przyjazny sposób.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości