Tworzenie map do Symulatora Farmy 2013 - poradnik 3

Awatar użytkownika
alien1987
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 2097
Rejestracja: 12 cze 2011, 21:21
Lokalizacja: Suwałki
Podziękował: 144 razy
Otrzymał podziękowań: 577 razy

Tworzenie map do Symulatora Farmy 2013 - poradnik 3

Postautor: alien1987 » 05 kwie 2014, 18:24

Kolejny poradnik w którym nauczysz się dodawać budynki do swojej mapy za pomocą opcji programu giants Editor (GE) import
oraz opcji eksport która pozwoli na wyciąganie budynków z innych map . Rozwikłam problem białych budynków na mapie po ich wcześniejszym wyeksportowaniu.
Zapraszam na strony :
http://mods-ls.pl/forum/index.php
http://www.modhoster.de/
znajdziecie tam wiele ciekawych dodatków do mapy.

Poradnik :
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/oT3n24Xpjrk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zapraszam do komentowania, łapkowania , subskrypcji ale przede wszystkim do korzystania z poradników.
Dla LS-owych Maniaków Alien. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2014, 18:31 przez alien1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Wróć do „Poradniki-&-Tutoriale (FAQ)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości