Tekstury gleby v1.5

ZeFir_RT
User
Posty: 148
Rejestracja: 01 wrz 2012, 14:11
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 185 razy

Tekstury gleby v1.5

Postautor: ZeFir_RT » 26 cze 2013, 11:39

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


-zmienione cienie gleby
-inny skin redlin
-nowe cultivator_distance


Teksturę wklej do:
Nazwa mapy/textures/foliage a następnie podmień.



Autor: ZeFir
Tekstura redlin: Tessmann85
Foty: jakub227


Download:

http://uploaded.net/file/5xhc880t



ZAKAZ ZMIANY LINKU!



Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: Tekstury gleby v1.5

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 13:26

W grze Farming Simulator, tekstury gleby są zazwyczaj dostosowane do konkretnych map lub modów. Głównie obejmują one różne kolory i wzory, które reprezentują różne typy gleb, takie jak ziemia, piasek, czy glina.

Jeśli chcesz dostosować tekstury gleby lub użyć własnych tekstur w swojej mapie, możesz to zrobić przy użyciu programów do edycji tekstur, takich jak Photoshop, GIMP, czy inne odpowiednie narzędzia graficzne. Współczesne edytory tekstur pozwalają na dostosowywanie detali, kolorów, i innych elementów, co pozwala uzyskać pożądane efekty.

Oto kilka ogólnych kroków, jak można dostosować tekstury gleby w Farming Simulator:

1. **Znajdź Tekstury:**
- Zlokalizuj folder z teksturami gleby w plikach gry lub modu, z którym pracujesz. Zazwyczaj są one przechowywane w formie plików obrazów (na przykład w formacie .dds).

2. **Edytuj Tekstury:**
- Skorzystaj z programu graficznego, aby dostosować tekstury gleby według własnych upodobań. Możesz zmieniać kolory, dodawać detale, czy nawet tworzyć zupełnie nowe wzory.

3. **Zapisz i Zastąp:**
- Po zakończeniu edycji, zapisz zmienione tekstury w formacie obsługiwanym przez grę (najczęściej .dds). Upewnij się, że zachowujesz oryginalne rozmiary tekstury.

4. **Przetestuj w Grze:**
- Wgraj zmienione tekstury do gry lub moda, a następnie przetestuj mapę w grze, aby zobaczyć efekty.

Warto jednak pamiętać, że edycja tekstur może wpływać na wydajność gry, dlatego warto zachować umiar w ilości zmian i zadbać o optymalność. Ponadto, zawsze sprawdzaj zasady i licencje związane z używanymi teksturami, aby unikać problemów z prawami autorskimi.

Wróć do „Skiny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości