Problem z serwerem dedykowanym

Awatar użytkownika
fabous
Super VIP
Super VIP
Posty: 152
Rejestracja: 17 lip 2010, 15:07
Lokalizacja: ee?Z domu :)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Problem z serwerem dedykowanym

Postautor: fabous » 26 cze 2015, 23:43

Witam ! Zakupiłem serwer dedykowany, zuploadowałem mody, mapę. Gra szła dziwnie, po czym zajrzałem do log. Ukazało mi się coś takiego:

D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/shared/scenegraph.lua(18) : getRotation
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/triggers/PickupObjectsSellTrigger.lua(50) : rotate
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(1040) : update
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/FSBaseMission.lua(1167) : update
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/missions/mission00.lua(202) : update
C:/Users/Marcin/Documents/My Games/FarmingSimulator2013/mods/wieszczetamap/SampleModMap.lua(116) : update
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1024) : update
Error: LUA running function 'update'
D:/code/lsim2013_desktop/build/finalbin/dataS/scripts/shared/scenegraph.lua(19) : attempt to perform arithmetic on local 'x' (a nil value)
Lua: Unknown entity id: 0 method name: getRotation

I powtarza się to samo kilkaset razy.. Nie wiem co mam robić.. Pomóżcie !



Awatar użytkownika
fabous
Super VIP
Super VIP
Posty: 152
Rejestracja: 17 lip 2010, 15:07
Lokalizacja: ee?Z domu :)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Problem z serwerem dedykowanym

Postautor: fabous » 29 cze 2015, 14:56

Tamten błąd wyeliminowałem, ale pojawił się następny :

(D:\sw\physx\PhysXSDK\2.8.4\trunk\SDKs\Physics\src\NpActor.cpp:976
PhysX warning for object g1_group: Static actor moved

I również powtarza się kilkuset razy.. O co może chodzić ?

Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: Problem z serwerem dedykowanym

Postautor: Ziuta » 29 cze 2015, 17:47

Błąd informuje że obiekt "g1_group" ma zły typ kolizji. Ma ustawioną static ale porusza się (możliwe że to brama albo coś innego), w takim wypadku powinien mieć kinematic.

Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości