mod błota

Awatar użytkownika
IGI
Super VIP
Super VIP
Posty: 170
Rejestracja: 26 mar 2011, 14:19
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Podziękował: 52 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy

mod błota

Postautor: IGI » 25 cze 2016, 13:43

Witam gram na mapie Beskidy LS 2015 znajduje się na niej mod błota który działa na skrypcie Terrain_And_Dirt_Control
Ciągniki z modem orki mocno się zapadają podczas orki oraz występuje dziwne skakanie kół
Miał ktoś podobny problem ?? ktoś wie jak go rozwiązać czy jest to niedopracowanie modu błota ?? a może da się zmienić wartości w mapie/modach odpowiedzialne za to zapadanie się

z góry dzięki za pomoc :)

Ciągnik z modem orki
Obrazek
Ciągnik bez modu orki
Obrazek



Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: mod błota

Postautor: Ziuta » 25 cze 2016, 16:35

Ale masz mod orki czy realTerrain?? Bo jak ten stary mod orki co od FS11 jest to pozbądź się bo czym prędzej, jeśli ten drugi to poszukaj nowszej wersji tego Terrain_And_Dirt_Control bo pierwsza wersja nie jest kompatybilna z realTerrain.

Awatar użytkownika
IGI
Super VIP
Super VIP
Posty: 170
Rejestracja: 26 mar 2011, 14:19
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Podziękował: 52 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy

Re: mod błota

Postautor: IGI » 26 cze 2016, 22:23

Dlaczego mam pozbyć się ciągników z modem orki tym od ls 11 ?? te 2 mody gryza się ? powodują takie błędy w grze ??

Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: mod błota

Postautor: Ziuta » 27 cze 2016, 19:47

Bo jest on z FS11 i nie był poprawiany od czasu wydania w 11 przez co przy nowych skryptach typu "błoto" mogą tworzyć się różne dziwne sytuacje, lepiej już używać tego realTerrain bo on automatycznie dodaje się do wszystkich ciągników i działa na innej zasadzie, jest bardziej zoptymalizowany i ma większe możliwości integracji z innymi modami (jeden modmaker poprawił skrypty od błota i przerobił to na wersję "jako mod" bo oryginalny jest dodawany do mapy i teraz współpracuje on z tym realTerrain).

Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: mod błota

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 16:20

W Farming Simulator 15 nie ma wbudowanej funkcji, która umożliwia dodanie realistycznego błota do gry. Jednak istnieją mody, które dodają efekty błota, poprawiając wrażenia z jazdy w trudnych warunkach terenowych. Poniżej znajdziesz ogólne kroki, które można podjąć w celu dodania modyfikacji błota:

1. **Znajdź mod błota:** Przeszukaj oficjalne fora gry Farming Simulator, strony internetowe z modami lub platformy do pobierania modów, aby znaleźć mod, który dodaje efekty błota.

2. **Pobierz i zainstaluj mod:** Pobierz plik modu zgodny z Farming Simulator 15. Zazwyczaj pliki modów mają rozszerzenie ".zip" lub ".rar". Po pobraniu, rozpakuj plik i umieść go w folderze "mods" w głównym katalogu gry.

3. **Aktywuj mod w grze:** Uruchom grę i przejdź do sekcji "Mods". Tam znajdziesz listę wszystkich zainstalowanych modów. Znajdź mod błota na liście i zaznacz go, aby aktywować.

4. **Sprawdź efekty:** Po aktywowaniu modu błota, sprawdź, czy efekty błota zostały dodane do gry. Wprowadź pojazd w trudne warunki terenowe, aby zobaczyć, czy pojawią się ślady błota na pojazdach.

Pamiętaj, że zawsze należy przeczytać instrukcje dostarczone przez autora moda oraz upewnić się, że mod jest zgodny z wersją Farming Simulator 15. W razie problemów z zainstalowaniem modu, zawsze możesz skonsultować się z społecznością graczy lub odwiedzić oficjalne fora wsparcia.

Wróć do „Masz problem z FS 15”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości