Tworzenie Modów

Awatar użytkownika
wenus94
User
Posty: 68
Rejestracja: 25 wrz 2010, 08:11
Lokalizacja: Rozprza
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Tworzenie Modów

Postautor: wenus94 » 13 lis 2010, 13:35

Jak nazywa się program do tworzenia modów,bo sam chce tworzyć mody.


ed:przenoszę //Hubi
Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 19:06 przez wenus94, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzysiek1105
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 1541
Rejestracja: 25 kwie 2010, 05:54
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 292 razy

Re: Tworzenie Modów

Postautor: Krzysiek1105 » 13 lis 2010, 13:42

AC3D - modelowanie
Maya - konwerterowanie
Giants Editor - programowanie

Awatar użytkownika
matias95
Moderator
Moderator
Posty: 1930
Rejestracja: 01 lip 2010, 21:32
Podziękował: 192 razy
Otrzymał podziękowań: 548 razy

Re: Tworzenie Modów

Postautor: matias95 » 13 lis 2010, 16:13

wenus94, co taki narwany jesteś rób wszystko po kolei pierwsze naucz sie modelować porządnie później konwertować i programować ty myślisz że to takie łatwe??

Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: Tworzenie Modów

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 15:59

Do tworzenia modów do gry Farming Simulator 15, konieczne jest użycie Giants Editor - oficjalnego narzędzia do modyfikowania map, obiektów i innych elementów gry. Giants Editor jest dostępny do pobrania na oficjalnej stronie Farming Simulator.

Poniżej znajdują się kroki, które możesz podjąć, aby rozpocząć tworzenie modów:

1. **Pobierz Giants Editor:**
- Wejdź na oficjalną stronę Farming Simulator lub Giants Software.
- W sekcji "Downloads" znajdź i pobierz najnowszą wersję Giants Editor.

2. **Instalacja Giants Editor:**
- Po pobraniu, zainstaluj program na swoim komputerze zgodnie z instrukcjami.

3. **Rozpocznij Tworzenie:**
- Uruchom Giants Editor i naucz się podstaw obsługi programu. W internecie dostępne są tutoriale i poradniki dotyczące korzystania z Giants Editor.

4. **Zasoby i Materiały Dla Modderów:**
- Znajdź dostępne zasoby, takie jak modele 3D, tekstury i skrypty, które będziesz chciał wykorzystać w swoich modach.

5. **Dokumentacja i Tutoriale:**
- Zapoznaj się z dokumentacją Giants Editor oraz innych materiałów edukacyjnych dostępnych na oficjalnej stronie Farming Simulator. Istnieją także społeczności modderskie, gdzie można uzyskać pomoc od doświadczonych twórców modów.

6. **Testuj i Poprawiaj:**
- Po stworzeniu modu, przetestuj go w grze Farming Simulator 15. Bądź gotów do wprowadzania poprawek i aktualizacji w miarę potrzeb.

Pamiętaj, że tworzenie modów wymaga pewnej wiedzy z zakresu modelowania 3D, tekstur, programowania i ogólnie zrozumienia struktury gry. Warto zacząć od prostszych projektów, aby zdobyć doświadczenie przed podjęciem się bardziej zaawansowanych prac.

Wróć do „Problemy Rozwiązane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości