Jak nazywa się program do tworzenia modów,bo sam chce tworzyć mody.
ed:przenoszę //Hubi
Tworzenie Modów
- Krzysiek1105
- Stara Gwardia
- Posty: 1541
- Rejestracja: 25 kwie 2010, 05:54
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 292 razy
- matias95
- Moderator
- Posty: 1930
- Rejestracja: 01 lip 2010, 21:32
- Podziękował: 192 razy
- Otrzymał podziękowań: 548 razy
Re: Tworzenie Modów
wenus94, co taki narwany jesteś rób wszystko po kolei pierwsze naucz sie modelować porządnie później konwertować i programować ty myślisz że to takie łatwe??
Re: Tworzenie Modów
Do tworzenia modów do gry Farming Simulator 15, konieczne jest użycie Giants Editor - oficjalnego narzędzia do modyfikowania map, obiektów i innych elementów gry. Giants Editor jest dostępny do pobrania na oficjalnej stronie Farming Simulator.
Poniżej znajdują się kroki, które możesz podjąć, aby rozpocząć tworzenie modów:
1. **Pobierz Giants Editor:**
- Wejdź na oficjalną stronę Farming Simulator lub Giants Software.
- W sekcji "Downloads" znajdź i pobierz najnowszą wersję Giants Editor.
2. **Instalacja Giants Editor:**
- Po pobraniu, zainstaluj program na swoim komputerze zgodnie z instrukcjami.
3. **Rozpocznij Tworzenie:**
- Uruchom Giants Editor i naucz się podstaw obsługi programu. W internecie dostępne są tutoriale i poradniki dotyczące korzystania z Giants Editor.
4. **Zasoby i Materiały Dla Modderów:**
- Znajdź dostępne zasoby, takie jak modele 3D, tekstury i skrypty, które będziesz chciał wykorzystać w swoich modach.
5. **Dokumentacja i Tutoriale:**
- Zapoznaj się z dokumentacją Giants Editor oraz innych materiałów edukacyjnych dostępnych na oficjalnej stronie Farming Simulator. Istnieją także społeczności modderskie, gdzie można uzyskać pomoc od doświadczonych twórców modów.
6. **Testuj i Poprawiaj:**
- Po stworzeniu modu, przetestuj go w grze Farming Simulator 15. Bądź gotów do wprowadzania poprawek i aktualizacji w miarę potrzeb.
Pamiętaj, że tworzenie modów wymaga pewnej wiedzy z zakresu modelowania 3D, tekstur, programowania i ogólnie zrozumienia struktury gry. Warto zacząć od prostszych projektów, aby zdobyć doświadczenie przed podjęciem się bardziej zaawansowanych prac.
Poniżej znajdują się kroki, które możesz podjąć, aby rozpocząć tworzenie modów:
1. **Pobierz Giants Editor:**
- Wejdź na oficjalną stronę Farming Simulator lub Giants Software.
- W sekcji "Downloads" znajdź i pobierz najnowszą wersję Giants Editor.
2. **Instalacja Giants Editor:**
- Po pobraniu, zainstaluj program na swoim komputerze zgodnie z instrukcjami.
3. **Rozpocznij Tworzenie:**
- Uruchom Giants Editor i naucz się podstaw obsługi programu. W internecie dostępne są tutoriale i poradniki dotyczące korzystania z Giants Editor.
4. **Zasoby i Materiały Dla Modderów:**
- Znajdź dostępne zasoby, takie jak modele 3D, tekstury i skrypty, które będziesz chciał wykorzystać w swoich modach.
5. **Dokumentacja i Tutoriale:**
- Zapoznaj się z dokumentacją Giants Editor oraz innych materiałów edukacyjnych dostępnych na oficjalnej stronie Farming Simulator. Istnieją także społeczności modderskie, gdzie można uzyskać pomoc od doświadczonych twórców modów.
6. **Testuj i Poprawiaj:**
- Po stworzeniu modu, przetestuj go w grze Farming Simulator 15. Bądź gotów do wprowadzania poprawek i aktualizacji w miarę potrzeb.
Pamiętaj, że tworzenie modów wymaga pewnej wiedzy z zakresu modelowania 3D, tekstur, programowania i ogólnie zrozumienia struktury gry. Warto zacząć od prostszych projektów, aby zdobyć doświadczenie przed podjęciem się bardziej zaawansowanych prac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości