Gdy wyeksportowałem model z blendera do i3d (przez maye) włączyłem go w Giants'ie. Z bliska tekstura wyglądała normalnie:
a gdy oddaliłem:
Co mogło spowodować ten problem? Proszę oszybka odpowiedź.
Sry ale zeby zobaczyć cały obrazek musicie go pobrac.
Giants Editor dziwna tekstura
- maki1234
- Stara Gwardia
- Posty: 10546
- Rejestracja: 11 paź 2011, 16:32
- Lokalizacja: Małopolskie
- Podziękował: 187 razy
- Otrzymał podziękowań: 2746 razy
- Kontaktowanie:
Re: Giants Editor dziwna tekstura
diego1, musisz mieć tekstury w formacie .DDS i problem zniknie
"Zawsze programuj jak gdyby osoba zajmująca się twoim kodem w przyszłości była agresywnym psychopatą, który wie gdzie mieszkasz." - Martin Golding
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości