KOnwertowanie problem

Awatar użytkownika
kopek275
User
Posty: 425
Rejestracja: 19 paź 2010, 18:09
Podziękował: 109 razy
Otrzymał podziękowań: 37 razy

KOnwertowanie problem

Postautor: kopek275 » 18 maja 2014, 15:06

po konwertowaniu w ge model jest niewidzialny
Załączniki
asesf.png



Awatar użytkownika
AK_zabijaka
User
Posty: 105
Rejestracja: 29 sie 2013, 16:09
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: AK_zabijaka » 18 maja 2014, 15:18

odpal jeszcze raz w ac3d tylko plik OBJ i jeszcze raz nałóż teksturę i zapisz i konwertuj do i3d

Awatar użytkownika
ikas
User
Posty: 967
Rejestracja: 28 lis 2010, 17:36
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 462 razy
Otrzymał podziękowań: 350 razy
Kontaktowanie:

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: ikas » 18 maja 2014, 15:38

Po zakończeniu konwertowania należy poprawić ścieżkę tekstury. W przypadku konwertowania Blenderem na początku ścieżki pojawi się coś takiego :

Kod: Zaznacz cały

Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.


Następnie usuwamy assets\ i jeżeli tekstura nie jest w kwadracie ( rozmazuje się patrząc z daleka ) zmieniamy jej format na .dds. Wtedy również należy poprawić ścieżkę tekstury zamieniając 7.png na 7.dds.

Nasza ścieżka powinna wyglądać tak :

Kod: Zaznacz cały

Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.


lub jeżeli tekstura rozmazuje nam się :

Kod: Zaznacz cały

Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.

Oczywiście po zmienieniu ścieżki na dds zmieniamy również rozszerzenie tekstury programem, np. DXT TXT lub GIMP z odpowiednią wtyczką dds.

Wystarczyło poszukać w innych problemach, pisałem już wcześniej.

Awatar użytkownika
kopek275
User
Posty: 425
Rejestracja: 19 paź 2010, 18:09
Podziękował: 109 razy
Otrzymał podziękowań: 37 razy

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: kopek275 » 18 maja 2014, 16:04

AK_zabijaka pisze:odpal jeszcze raz w ac3d tylko plik OBJ i jeszcze raz nałóż teksturę i zapisz i konwertuj do i3d

NIc niedało rady

[ Dodano: 2014-05-18, 16:06 ]
ikas pisze:Po zakończeniu konwertowania należy poprawić ścieżkę tekstury. W przypadku konwertowania Blenderem na początku ścieżki pojawi się coś takiego :

Kod: Zaznacz cały

Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.


Następnie usuwamy assets\ i jeżeli tekstura nie jest w kwadracie ( rozmazuje się patrząc z daleka ) zmieniamy jej format na .dds. Wtedy również należy poprawić ścieżkę tekstury zamieniając 7.png na 7.dds.

Nasza ścieżka powinna wyglądać tak :

Kod: Zaznacz cały

Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.


lub jeżeli tekstura rozmazuje nam się :

Kod: Zaznacz cały

Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.

Oczywiście po zmienieniu ścieżki na dds zmieniamy również rozszerzenie tekstury programem, np. DXT TXT lub GIMP z odpowiednią wtyczką dds.

Wystarczyło poszukać w innych problemach, pisałem już wcześniej.



czyli u mnie co mam zmienić bo nic podobnego niemam
Załączniki
sdf.png

Awatar użytkownika
ikas
User
Posty: 967
Rejestracja: 28 lis 2010, 17:36
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 462 razy
Otrzymał podziękowań: 350 razy
Kontaktowanie:

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: ikas » 18 maja 2014, 16:14

a masz txt w tym samym folderze co model ?

Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: Ziuta » 18 maja 2014, 20:13

Masz najnowsze GE??

Awatar użytkownika
JohnDeere7330
Super VIP
Super VIP
Posty: 1290
Rejestracja: 11 kwie 2011, 17:47
Podziękował: 110 razy
Otrzymał podziękowań: 383 razy

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: JohnDeere7330 » 18 maja 2014, 21:34

A może masz wyłączoną widoczność modelu ?
BANG BANG BANG

Awatar użytkownika
ikas
User
Posty: 967
Rejestracja: 28 lis 2010, 17:36
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 462 razy
Otrzymał podziękowań: 350 razy
Kontaktowanie:

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: ikas » 18 maja 2014, 21:43

wszystko jasne, zmień nazwę tekstury na np. foto
chodzi o to, że nie może być tych znaków typu _. Zmień nazwę tekstury i ścieżkę i powinno działać.

Awatar użytkownika
pablo096
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 16383
Rejestracja: 05 maja 2010, 18:10
Podziękował: 396 razy
Otrzymał podziękowań: 1416 razy

Re: KOnwertowanie problem

Postautor: pablo096 » 20 maja 2014, 12:04


Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron