KOnwertowanie problem
- kopek275
- User
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 paź 2010, 18:09
- Podziękował: 109 razy
- Otrzymał podziękowań: 37 razy
- AK_zabijaka
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 29 sie 2013, 16:09
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: KOnwertowanie problem
odpal jeszcze raz w ac3d tylko plik OBJ i jeszcze raz nałóż teksturę i zapisz i konwertuj do i3d
- ikas
- User
- Posty: 967
- Rejestracja: 28 lis 2010, 17:36
- Lokalizacja: Lubelskie
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 350 razy
- Kontaktowanie:
Re: KOnwertowanie problem
Po zakończeniu konwertowania należy poprawić ścieżkę tekstury. W przypadku konwertowania Blenderem na początku ścieżki pojawi się coś takiego :
Następnie usuwamy assets\ i jeżeli tekstura nie jest w kwadracie ( rozmazuje się patrząc z daleka ) zmieniamy jej format na .dds. Wtedy również należy poprawić ścieżkę tekstury zamieniając 7.png na 7.dds.
Nasza ścieżka powinna wyglądać tak :
lub jeżeli tekstura rozmazuje nam się :
Oczywiście po zmienieniu ścieżki na dds zmieniamy również rozszerzenie tekstury programem, np. DXT TXT lub GIMP z odpowiednią wtyczką dds.
Wystarczyło poszukać w innych problemach, pisałem już wcześniej.
Kod: Zaznacz cały
Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.
Następnie usuwamy assets\ i jeżeli tekstura nie jest w kwadracie ( rozmazuje się patrząc z daleka ) zmieniamy jej format na .dds. Wtedy również należy poprawić ścieżkę tekstury zamieniając 7.png na 7.dds.
Nasza ścieżka powinna wyglądać tak :
Kod: Zaznacz cały
Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.
lub jeżeli tekstura rozmazuje nam się :
Kod: Zaznacz cały
Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.
Oczywiście po zmienieniu ścieżki na dds zmieniamy również rozszerzenie tekstury programem, np. DXT TXT lub GIMP z odpowiednią wtyczką dds.
Wystarczyło poszukać w innych problemach, pisałem już wcześniej.
- kopek275
- User
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 paź 2010, 18:09
- Podziękował: 109 razy
- Otrzymał podziękowań: 37 razy
Re: KOnwertowanie problem
AK_zabijaka pisze:odpal jeszcze raz w ac3d tylko plik OBJ i jeszcze raz nałóż teksturę i zapisz i konwertuj do i3d
NIc niedało rady
[ Dodano: 2014-05-18, 16:06 ]
ikas pisze:Po zakończeniu konwertowania należy poprawić ścieżkę tekstury. W przypadku konwertowania Blenderem na początku ścieżki pojawi się coś takiego :Kod: Zaznacz cały
Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.
Następnie usuwamy assets\ i jeżeli tekstura nie jest w kwadracie ( rozmazuje się patrząc z daleka ) zmieniamy jej format na .dds. Wtedy również należy poprawić ścieżkę tekstury zamieniając 7.png na 7.dds.
Nasza ścieżka powinna wyglądać tak :Kod: Zaznacz cały
Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.
lub jeżeli tekstura rozmazuje nam się :Kod: Zaznacz cały
Link niewidoczny dla gości. Zarejestruj się, aby zobaczyć treść tego linku.
Oczywiście po zmienieniu ścieżki na dds zmieniamy również rozszerzenie tekstury programem, np. DXT TXT lub GIMP z odpowiednią wtyczką dds.
Wystarczyło poszukać w innych problemach, pisałem już wcześniej.
czyli u mnie co mam zmienić bo nic podobnego niemam
- JohnDeere7330
- Super VIP
- Posty: 1290
- Rejestracja: 11 kwie 2011, 17:47
- Podziękował: 110 razy
- Otrzymał podziękowań: 383 razy
- ikas
- User
- Posty: 967
- Rejestracja: 28 lis 2010, 17:36
- Lokalizacja: Lubelskie
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 350 razy
- Kontaktowanie:
Re: KOnwertowanie problem
wszystko jasne, zmień nazwę tekstury na np. foto
chodzi o to, że nie może być tych znaków typu _. Zmień nazwę tekstury i ścieżkę i powinno działać.
chodzi o to, że nie może być tych znaków typu _. Zmień nazwę tekstury i ścieżkę i powinno działać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości