Dodawanie dźwięku do mapy

Awatar użytkownika
maki1234
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 10546
Rejestracja: 11 paź 2011, 16:32
Lokalizacja: Małopolskie
Podziękował: 187 razy
Otrzymał podziękowań: 2746 razy
Kontaktowanie:

Dodawanie dźwięku do mapy

Postautor: maki1234 » 18 lut 2014, 17:16

Witam,

W tym poradniku pokażę jak dodać swój dźwięk do mapy. Robimy według poradnika w kilku prostych krokach:

1) Pobieramy dźwięk, który nas interesuje (w moim przypadku będzie to szczekanie psa).

!Ważne!
Dźwięk musi być w formacie .wav, innych formatów gra nie obsługuje!


Gotowy dźwięk wklejamy do folderu sounds, który znajduje się w folderze naszej mapy (jeśli go nie ma możemy go stworzyć).

Obrazek

2) Uruchamiamy program Giants Editor. Z menu wybieramy Create -> AudioSource.

Obrazek

3) Teraz wybieramy dźwięk, który został przez nas wcześniej wklejony do folderu z mapą.

Obrazek

4) Zostanie zaimportowany dźwięk (ustawiony zostanie gdzieś za mapą, strzałkami przeciągamy go w wybrane przez nas miejsce).

Obrazek

5) Z menu wybieramy Window -> Attributes.

Obrazek

6) Wybieramy zakładkę Audio.

Obrazek

W linijce Range ustawiamy obszar, na którym będzie słyszalny dźwięk (im mniejsza wartość, tym mniejszy obszar)
W linijce Volume ustawiamy głośność dźwięku.


Poradnik stworzony specjalnie dla mods-ls.pl. Zakaz wynoszenia na inne fora !!!
Ostatnio zmieniony 15 mar 2014, 11:48 przez maki1234, łącznie zmieniany 1 raz.


"Zawsze programuj jak gdyby osoba zajmująca się twoim kodem w przyszłości była agresywnym psychopatą, który wie gdzie mieszkasz." - Martin Golding

Wróć do „Poradniki-&-Tutoriale (FAQ)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości