Problem z prękoscią

Awatar użytkownika
Radeo
User
Posty: 148
Rejestracja: 06 wrz 2010, 15:42
Podziękował: 86 razy
Otrzymał podziękowań: 45 razy

Problem z prękoscią

Postautor: Radeo » 30 cze 2013, 23:00

Witam mam problem z prędkością w Claas Cougar 1400 ponieważ jak kabina jest normalnie i kosiarki złożone to jedzie powoli a jak do tyłu jadę to raz wolno raz szybko ;/
Może mi ktoś pomóc ?

Dodaje plik z modu.
Załączniki
ClaasCougar1400.rar
(2.24 KiB) Pobrany 48 razy



Awatar użytkownika
Badziu
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 5305
Rejestracja: 18 kwie 2010, 16:19
Lokalizacja: Nieważne
Podziękował: 354 razy
Otrzymał podziękowań: 2966 razy
Kontaktowanie:

Re: Problem z prękoscią

Postautor: Badziu » 30 cze 2013, 23:14

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<vehicle type="ClaasCougar1400">
<annotation>Copyright (C) Outlaw, bauer bausti</annotation>
<filename>ClaasCougar1400.i3d</filename>
<size width="3.8" length="7.5" lengthOffset="-0.2"/>
<wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="70" rotMax="15.8782" rotMin="-15.8782" driveMode="2" repr="0" driveNode="0|0" radius="0.93" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="1000" damper="10" mass="0.25" lateralStiffness="30" />
<wheel rotSpeed="70" rotMax="15.8782" rotMin="-15.8782" driveMode="2" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.93" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="1000" damper="10" mass="0.25" lateralStiffness="30" />
<wheel rotSpeed="-70" rotMax="15.8782" rotMin="-15.8782" driveMode="1" repr="3" radius="0.93" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="1000" damper="10" mass="0.25" lateralStiffness="30" />
<wheel rotSpeed="-70" rotMax="15.8782" rotMin="-15.8782" driveMode="1" repr="2" radius="0.93" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="1000" damper="10" mass="0.25" lateralStiffness="30" />
</wheels>
<motor minRpm="350" maxRpm="2600 3500 8250" brakeForce="17" forwardGearRatio="4.0" backwardGearRatio="6.0" differentialRatio="4.0" rpmFadeOutRange="40">
<torque rpm="2000" torque="5.0" />
<backwardTorque rpm="1800" torque="6" />
<backwardTorque rpm="2700" torque="5.2" />
</motor>

<fuelCapacity>960</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.0100</fuelUsage>
<downForce>4</downForce>

<particleSystemfront>
<particleSystemfront index="11>15" file="particleSystems/particleSystems.i3d" />
</particleSystemfront>

<particleSystemfrontrechts>
<particleSystemfrontrechts index="7>12" file="particleSystems/particleSystems.i3d" />
</particleSystemfrontrechts>

<particleSystemfrontlinks>
<particleSystemfrontlinks index="9>12" file="particleSystems/particleSystems.i3d" />
</particleSystemfrontlinks>


<particleSystemrechts>
<particleSystemrechts index="2>11" file="particleSystems/particleSystems.i3d" />
</particleSystemrechts>

<particleSystemlinks>
<particleSystemlinks index="4>11" file="particleSystems/particleSystems.i3d" />
</particleSystemlinks>


<cameras count="2">
<camera1 index="0>14|0|0" rotatable="true" rotateNode="0>14|0" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="50" />
<camera2 index="0>14|5" rotatable="true" rotateNode="0>14|5" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>

<lights count="3">
<light1 index="15" />
<light2 index="14|6" />
<light3 index="11>14" />
</lights>

<rundumleuchten>
<rundumleuchte rotNode="11>13|0" light="11>13|0|0" rotSpeed="10" lightsourcerotNode="11>13|0|0|0" emitLight="true" />
<rundumleuchte rotNode="14|7|0" light="14|7|0|0" rotSpeed="10" lightsourcerotNode="14|7|0|0|0" emitLight="true" />
<rundumleuchte rotNode="14|8|0" light="14|8|0|0" rotSpeed="10" lightsourcerotNode="14|8|0|0|0" emitLight="true" />
</rundumleuchten>

<steering index="0>14|2|0" rotationSpeed="6"/>
<enterReferenceNode index="0>13" />
<exitPoint index="0>13" />
<characterNode index="0>14|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="0>14" />

<attachSound file="sounds/attach.wav" pitchOffset="1" />

<motorStartSound file="sounds/cc_start.wav" pitchOffset="0.93" volume="0.7" />
<motorSound file="sounds/cc_idle.wav" volume="0.7" pitchOffset="0.93" pitchScale="0.02" pitchMax="1.25" />
<!--motorSoundRun file="$data/vehicles/steerable/fendt/fendt936run.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.3" /-->
<motorStopSound file="sounds/cc_stop.wav" volume="1" pitchOffset="1" />

<compressedAirSound file="sounds/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1.0"/>
<compressionSound file="sounds/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5"/>
<aiMotorSound file="sounds/fendt936idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />

<start file="sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="0.5" />
<loopSound file="sounds/loop.wav" pitchOffset="1" volume="0.5" />
<StopSound file="sounds/mower_stop.wav" pitchOffset="1" volume="0.4" />


<exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 position="-0.89 4.08 4.73" rotation="85 -34 0" file="$data/vehicles/particleSystems/exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>

<hydraulics count="20">
<hydraulic1 index="0>5" punch="0>5|0" punchFixpoint="0>5|0|0" fixpoint="0>4|0" />
<hydraulic2 index="0>6" punch="0>6|0" punchFixpoint="0>6|0|0" fixpoint="5>11" />
<hydraulic3 index="5>0" punch="5>0|0" punchFixpoint="5>0|0|0" fixpoint="0>7" />
<hydraulic4 index="5>3" punch="5>3|0" punchFixpoint="5>3|0|0" fixpoint="8>0|0" />
<hydraulic5 index="5>5" punch="5>5|0" punchFixpoint="5>5|0|0" fixpoint="9>7" />
<hydraulic6 index="5>4" punch="5>4|0" punchFixpoint="5>4|0|0" fixpoint="6>0|0" />
<hydraulic7 index="5>6" punch="5>6|0" punchFixpoint="5>6|0|0" fixpoint="7>7" />
<hydraulic8 index="5>10" punchFixpoint="5>10|0" fixpoint="10>3" />
<hydraulic9 index="5>9" punch="5>9|0" punchFixpoint="5>9|0|0" fixpoint="5>7|0" />
<hydraulic10 index="5>8" punch="5>8|0" punchFixpoint="5>8|0|0" fixpoint="10>2" />
<hydraulic11 index="10>0" punch="10>0|0" punchFixpoint="10>0|0|0" fixpoint="11>7" />
<hydraulic12 index="10>1" punch="10>1|0" punchFixpoint="10>1|0|0" fixpoint="11>8" />
<hydraulic13 index="0>9" punch="0>9|0" punchFixpoint="0>9|0|0" fixpoint="3>0|2" />
<hydraulic14 index="3>0|0|0|0|0" punch="3>0|0|0|0|0|0" punchFixpoint="3>0|0|0|0|0|0|0" fixpoint="3>0|0|0|1" />
<hydraulic15 index="3>0|0|0|0|2" punch="3>0|0|0|0|2|0" punchFixpoint="3>0|0|0|0|2|0|0" fixpoint="3>0|0|0|2" />
<hydraulic16 index="3>0|0|0|0|1" punch="3>0|0|0|0|1|0" punchFixpoint="3>0|0|0|0|1|0|0" fixpoint="4>7" />
<hydraulic17 index="0>8" punch="0>8|0" punchFixpoint="0>8|0|0" fixpoint="1>0|2" />
<hydraulic18 index="1>0|0|0|0|0" punch="1>0|0|0|0|0|0" punchFixpoint="1>0|0|0|0|0|0|0" fixpoint="2>7" />
<hydraulic19 index="1>0|0|0|0|1" punch="1>0|0|0|0|1|0" punchFixpoint="1>0|0|0|0|1|0|0" fixpoint="1>0|0|0|1" />
<hydraulic20 index="1>0|0|0|0|2" punch="1>0|0|0|0|2|0" punchFixpoint="1>0|0|0|0|2|0|0" fixpoint="1>0|0|0|2" />
</hydraulics>

<animationParts count="8">
<part1 name="front" animationClip="frontClipSource" rootNode="0>4" />
<part2 name="frontfront" animationClip="frontfrontClipSource" rootNode="5>7" />
<part3 name="frontrechts" animationClip="frontrechtsClipSource" rootNode="5>1" />
<part4 name="frontlinks" animationClip="frontlinksClipSource" rootNode="5>2" />
<part5 name="armlinks" animationClip="armlinksClipSource" rootNode="0>11" />
<part6 name="trsp" animationClip="trspClipSource" rootNode="3>0|0" />
<part7 name="armrechts" animationClip="armrechtsClipSource" rootNode="0>10" />
<part8 name="work" animationClip="workClipSource" rootNode="2>0" />
</animationParts>

<cuttingAreas count="9">
<cuttingArea1 startIndex="11>10|0" widthIndex="11>10|1" heightIndex="11>10|2" groundthreshold="1" groundindex="11>" />
<cuttingArea2 startIndex="11>11|0" widthIndex="11>11|1" heightIndex="11>11|2" groundthreshold="1" groundindex="11>"/>
<cuttingArea3 startIndex="7>11|0" widthIndex="7>11|1" heightIndex="7>11|2" groundthreshold="1" groundindex="7>"/>
<cuttingArea4 startIndex="9>11|0" widthIndex="9>11|1" heightIndex="9>11|2" groundthreshold="1" groundindex="9>"/>
<cuttingArea5 startIndex="11>12|0" widthIndex="11>12|1" heightIndex="11>12|2" groundthreshold="1" groundindex="11>" />
<cuttingArea6 startIndex="4>10|0" widthIndex="4>10|1" heightIndex="4>10|2" groundthreshold="1" groundindex="4>"/>
<cuttingArea7 startIndex="7>10|0" widthIndex="7>10|1" heightIndex="7>10|2" groundthreshold="1" groundindex="7>"/>
<cuttingArea8 startIndex="9>10|0" widthIndex="9>10|1" heightIndex="9>10|2" groundthreshold="1" groundindex="9>"/>
<cuttingArea9 startIndex="2>10|0" widthIndex="2>10|1" heightIndex="2>10|2" groundthreshold="1" groundindex="2>"/>
</cuttingAreas>

<components count="12">
<component1 centerOfMass="0 0 1.52853" solverIterationCount="40" />
<component2 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component3 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component4 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component5 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component6 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component7 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component8 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component9 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component10 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component11 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<component12 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="40" />
<joint component1="0" component2="1" index="0>10" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Rechts1 -->
<joint component1="1" component2="2" index="1>0|0|0|0|3" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Rechts2 -->
<joint component1="0" component2="3" index="0>11" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Links1 -->
<joint component1="3" component2="4" index="3>0|0|0|0|3" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Links2 -->
<joint component1="0" component2="5" index="0>4|1" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Front -->
<joint component1="5" component2="6" index="5>2" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- FrontRechts1 -->
<joint component1="6" component2="7" index="6>1" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- FrontRechts2 -->
<joint component1="5" component2="8" index="5>1" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- FrontLinks1 -->
<joint component1="8" component2="9" index="8>1" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- FrontLinks2 -->
<joint component1="5" component2="10" index="5>7|1" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Front1 -->
<joint component1="10" component2="11" index="10>4" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" /> <!-- Front2 -->
</components>

</vehicle>


najprawdopodobniej


<motor minRpm="350" maxRpm="2600 3500 8250" brakeForce="17" forwardGearRatio="4.0" backwardGearRatio="6.0" differentialRatio="4.0" rpmFadeOutRange="40">
<torque rpm="2000" torque="5.0" />
<backwardTorque rpm="1800" torque="6" />
<backwardTorque rpm="2700" torque="5.2" />
</motor>


pozmieniaj wartości backwardtorque rpm ( oby dwie )
i te do przodu też najlepiej bo 8250 to jest stanowczo za dużo.
Na PW oczekuj odpowiedzi tylko i wyłącznie na najważniejsze sprawy. Nie jestem w stanie odpowiedzieć każdemu, bo dziennie mam dużą ilość zbędnych wiadomości, uszanujcie to troszkę. Na forum jestem każdego dnia, każdego dnia toczę rozmowy w zamkniętym dziale dla administracji, to jej przeznaczam każdy wolny czas, dlatego drogi użytkowniku uszanuj to, iż dbam o to, abyś miał na forum to, czego właśnie potrzebujesz, czyli spokój czy pomoc. Dbając o administrację - dbam również o twoje dobro. Uszanuj mój czas.

YOUTUBE (badziu):CLICK

OFICIALNE KONTO YT NASZEJ STRONY ( SUBSKRYBUJ )

Awatar użytkownika
Radeo
User
Posty: 148
Rejestracja: 06 wrz 2010, 15:42
Podziękował: 86 razy
Otrzymał podziękowań: 45 razy

Re: Problem z prękoscią

Postautor: Radeo » 30 cze 2013, 23:33

Zmieniłem ale dalej jest lipa szkoda ze nikt nie zaprogramuje go od nowa ;(

[ Dodano: 2013-07-01, 20:37 ]
Badziu, zrobiłem tak

<motor minRpm="200" maxRpm="300 900 1200" brakeForce="3" forwardGearRatio="4.0" backwardGearRatio="6.0" differentialRatio="4.0" rpmFadeOutRange="40">
<torque rpm="2000" torque="4.0" />
<backwardTorque rpm="300" torque="4" />
<backwardTorque rpm="500" torque="1.2" />
</motor>

i do przodu leci 25km to nawet dobrze bo nie zwalnia a do tyłu jak sie kosi to 16 km da sie to podnieść ?
bo żeby było do przodu 30km/h a do tyłu 25km/h

Awatar użytkownika
Badziu
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 5305
Rejestracja: 18 kwie 2010, 16:19
Lokalizacja: Nieważne
Podziękował: 354 razy
Otrzymał podziękowań: 2966 razy
Kontaktowanie:

Re: Problem z prękoscią

Postautor: Badziu » 01 lip 2013, 21:35

<backwardTorque rpm="300" torque="4" />
<backwardTorque rpm="500" torque="1.2" />
</motor>

pozmieniaj na mniejsze ;)
powinno pomoc, metoda prób i błędów, tutaj wszystko ustawisz
najlepiej 'zgap' z jakiegos moda, ktory dobrze smiga, i po prostu przekopiuj motor maxy i backward torque
Na PW oczekuj odpowiedzi tylko i wyłącznie na najważniejsze sprawy. Nie jestem w stanie odpowiedzieć każdemu, bo dziennie mam dużą ilość zbędnych wiadomości, uszanujcie to troszkę. Na forum jestem każdego dnia, każdego dnia toczę rozmowy w zamkniętym dziale dla administracji, to jej przeznaczam każdy wolny czas, dlatego drogi użytkowniku uszanuj to, iż dbam o to, abyś miał na forum to, czego właśnie potrzebujesz, czyli spokój czy pomoc. Dbając o administrację - dbam również o twoje dobro. Uszanuj mój czas.



YOUTUBE (badziu):CLICK



OFICIALNE KONTO YT NASZEJ STRONY ( SUBSKRYBUJ )

Awatar użytkownika
pablo096
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 16383
Rejestracja: 05 maja 2010, 18:10
Podziękował: 396 razy
Otrzymał podziękowań: 1416 razy

Re: Problem z prękoscią

Postautor: pablo096 » 03 lip 2013, 07:13


Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości