Rotacyjna

bart2807
User
Posty: 92
Rejestracja: 16 maja 2010, 12:15
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Rotacyjna

Postautor: bart2807 » 30 maja 2013, 14:08

Mam problem z rotacyjną ztr165 9michaela6. Mianowicie jeśli wchodzę w gre to nie ma na niej paska (tego o napędza bębny) a w i3d jest. Link do rotacyjnej:
http://www54.zippyshare.com/v/41088695/file.html

Za pomoc piwa i pomógł

[ Dodano: 2013-05-30, 14:10 ]
jest to w ls 2013



Awatar użytkownika
MrDyzio
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 3477
Rejestracja: 24 sie 2010, 12:56
Lokalizacja: Śląskie
Podziękował: 391 razy
Otrzymał podziękowań: 1178 razy
Kontaktowanie:

Re: Rotacyjna

Postautor: MrDyzio » 30 maja 2013, 17:04

Mogą się mody gryź i to jest być tego powód .
Sprawdź log gry .

Awatar użytkownika
TomeK1770
User
Posty: 790
Rejestracja: 25 maja 2011, 19:44
Lokalizacja: Hmm..
Podziękował: 149 razy
Otrzymał podziękowań: 222 razy

Re: Rotacyjna

Postautor: TomeK1770 » 30 maja 2013, 17:12

bart2807, jesli jest w ge to kliknij na pasek pozniej ctr + x nastepnie raz kliknij z boku na głowny index kosiarki i ctr+v i mysle ze bedzie widac ;)
Pomogłem Postaw Piwo Oraz Pomógł

123kuba
Super VIP
Super VIP
Posty: 46
Rejestracja: 18 mar 2011, 10:52
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Re: Rotacyjna

Postautor: 123kuba » 30 maja 2013, 17:48

Też sam przerabiałem kilka modów tego autora i również nie mają animowanych części właśnie przez to, że są animowane. Trzeba by było je od nowa programować.

bart2807
User
Posty: 92
Rejestracja: 16 maja 2010, 12:15
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Rotacyjna

Postautor: bart2807 » 30 maja 2013, 18:10

log jest czysty a jak zrobiłem tak jak mi kazałeś to zapis ładuje mi się w nieskończoność

Awatar użytkownika
Monster25
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 3577
Rejestracja: 28 gru 2011, 09:54
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 802 razy
Otrzymał podziękowań: 1878 razy
Kontaktowanie:

Re: Rotacyjna

Postautor: Monster25 » 30 maja 2013, 18:41

bart2807, Wypakuj kosiarkę i sprawdź czy masz plik uvScrollShader. Jeżeli tak to podmień go na wersję z ls 13.

bart2807
User
Posty: 92
Rejestracja: 16 maja 2010, 12:15
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Rotacyjna

Postautor: bart2807 » 30 maja 2013, 19:12

A skąd mam wziąć ten uvScrollShader do ls 2013

Awatar użytkownika
Monster25
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 3577
Rejestracja: 28 gru 2011, 09:54
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 802 razy
Otrzymał podziękowań: 1878 razy
Kontaktowanie:

Re: Rotacyjna

Postautor: Monster25 » 31 maja 2013, 02:18

bart2807, C:\Program Files (x86)\Farming Simulator 2013\data\vehicles
Potem na samym dole masz plik z rozszerzeniem xml - uvScrollShader.

bart2807
User
Posty: 92
Rejestracja: 16 maja 2010, 12:15
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Rotacyjna

Postautor: bart2807 » 31 maja 2013, 11:48

Nic nie pomogło. Może wy spróbujecie coś z nią zrobić link macie.

Awatar użytkownika
dragonmt852
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 1528
Rejestracja: 28 lis 2011, 17:48
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 107 razy
Otrzymał podziękowań: 131 razy

Re: Rotacyjna

Postautor: dragonmt852 » 01 cze 2013, 08:27

popytaj mod makerów ;)

Jeśli ci pomogłem postaw mi piwo lub pomógł ;)

Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości