Koła cz.2

matx95
User
Posty: 525
Rejestracja: 26 kwie 2010, 15:24
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 128 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Kontaktowanie:

Koła cz.2

Postautor: matx95 » 24 mar 2012, 20:33

http://mods-ls.com.pl/viewtopic.php?p=3 ... 03b#358924 <---wcześniej już mam wszystko ok działa, tylko teraz jest taki motyw, że te koła w grze mi się nie kręcą... :/ Co robić?



Rolnik Małopolski
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 1557
Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:55
Podziękował: 70 razy
Otrzymał podziękowań: 419 razy

Re: Koła cz.2

Postautor: Rolnik Małopolski » 24 mar 2012, 20:59

"zapewne wiele osób wkurza to że ma fajny ci?gnik ale ma on brzydkie koła więc postanowiłem wam to wytłumaczyć:
1.wypakowujemy ciagnik do którego chcemy dodac koła
2.wypakowujemy ci?gnik z którego chcemy wzi?ć koła
3.otwieramy przez giants editor ci?gnik z którego chcemy wzi?ć koła i klikamy na + przy nazwie ci?gnika i szukamy kół sa to 4 pierwsze linijki(nie zawsze) rozwijamy te linijki od kół i szukamu nazwy g0 klikamy na ni? i powinno się zaznaczyć tylko nasze koło bez dodatkowych elementów potem dajemy file->export wybieramy i3d i zapisujemy pod nazw? g0
4.wsadzamy pliki i3d z nowymi kołami i plikami do folderu z nowym ciagnikiem(najlepiej jest gdy w folderze z nowym i starym ci?gnikiem nie ma oddzielnego folderu z texturami)
5.zamykamy stary ci?gnik bo jest już nie potrzebny
6.otwieramy nasz ci?gnik do którego chcemy dodac koła
7.klikamy file->import i importujemy pojedyńczo lub razem nasze nowe koła
8.rozwijamy listę ci?gnika i list? od kół tak jak w pierwszym ci?gniku i znów kasujemy tylko i wył?cznie samo koło i powinien zostac nam(jesli chodzi o koło tylne)jeden index więc klikamy na nasze koło i klimamy edit->cut i koło nam znika potem klikamy na index dawnego koła i klikamy edit->paste i pojawiło nam sie nowe i stare koło wiec kasujemy to stare i ustawiamy nowe na miejscu zmieniamy jego rozmiar aby pasowało itd i tak samo robimy z reszta kół

i to by było na tyle je?li wraz nie potraficie zmienić kół to w ostateczno?ci pisac na pw
poradnik by liqwidator zezwalam na kopiowanie pod warunkiem skopiowania całego postu"

Awatar użytkownika
Alex2000m
Super VIP
Super VIP
Posty: 289
Rejestracja: 26 maja 2011, 13:51
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 42 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy

Re: Koła cz.2

Postautor: Alex2000m » 24 mar 2012, 22:00

komuś tu chyba polskie znaki wysiadły xD :P
Pomogłem ? Daj piwo i pomógł :P !

Kanał YT : http://www.youtube.com/user/Alex2000mLs

Awatar użytkownika
LsBaKuS
User
Posty: 1468
Rejestracja: 15 lut 2011, 10:54
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 101 razy
Otrzymał podziękowań: 228 razy

Re: Koła cz.2

Postautor: LsBaKuS » 24 mar 2012, 22:47

Alex2000m, po kiego **uja spamujesz -,-

co do problemu to pisz do ModMaker'ow oni najchetniej pomoga.

Awatar użytkownika
98mati98
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 1621
Rejestracja: 22 gru 2010, 13:44
Podziękował: 277 razy
Otrzymał podziękowań: 326 razy

Re: Koła cz.2

Postautor: 98mati98 » 25 mar 2012, 13:29

matx95, to jest trudne najlepiej by było jak byś z kimś kto umie na gg pogadał bo z poradników to trudno się nauczyć.
Jeśli ci pomogłem to postaw pomógł lub piwko ;)

Awatar użytkownika
Gregorian
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 14865
Rejestracja: 15 maja 2011, 10:27
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Podziękował: 146 razy
Otrzymał podziękowań: 2196 razy

Re: Koła cz.2

Postautor: Gregorian » 26 mar 2012, 18:33

_roz11

Wróć do „Problemy Rozwiązane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości