Koła cz.2
-
- Stara Gwardia
- Posty: 1557
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:55
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 419 razy
Re: Koła cz.2
"zapewne wiele osób wkurza to że ma fajny ci?gnik ale ma on brzydkie koła więc postanowiłem wam to wytłumaczyć:
1.wypakowujemy ciagnik do którego chcemy dodac koła
2.wypakowujemy ci?gnik z którego chcemy wzi?ć koła
3.otwieramy przez giants editor ci?gnik z którego chcemy wzi?ć koła i klikamy na + przy nazwie ci?gnika i szukamy kół sa to 4 pierwsze linijki(nie zawsze) rozwijamy te linijki od kół i szukamu nazwy g0 klikamy na ni? i powinno się zaznaczyć tylko nasze koło bez dodatkowych elementów potem dajemy file->export wybieramy i3d i zapisujemy pod nazw? g0
4.wsadzamy pliki i3d z nowymi kołami i plikami do folderu z nowym ciagnikiem(najlepiej jest gdy w folderze z nowym i starym ci?gnikiem nie ma oddzielnego folderu z texturami)
5.zamykamy stary ci?gnik bo jest już nie potrzebny
6.otwieramy nasz ci?gnik do którego chcemy dodac koła
7.klikamy file->import i importujemy pojedyńczo lub razem nasze nowe koła
8.rozwijamy listę ci?gnika i list? od kół tak jak w pierwszym ci?gniku i znów kasujemy tylko i wył?cznie samo koło i powinien zostac nam(jesli chodzi o koło tylne)jeden index więc klikamy na nasze koło i klimamy edit->cut i koło nam znika potem klikamy na index dawnego koła i klikamy edit->paste i pojawiło nam sie nowe i stare koło wiec kasujemy to stare i ustawiamy nowe na miejscu zmieniamy jego rozmiar aby pasowało itd i tak samo robimy z reszta kół
i to by było na tyle je?li wraz nie potraficie zmienić kół to w ostateczno?ci pisac na pw
poradnik by liqwidator zezwalam na kopiowanie pod warunkiem skopiowania całego postu"
1.wypakowujemy ciagnik do którego chcemy dodac koła
2.wypakowujemy ci?gnik z którego chcemy wzi?ć koła
3.otwieramy przez giants editor ci?gnik z którego chcemy wzi?ć koła i klikamy na + przy nazwie ci?gnika i szukamy kół sa to 4 pierwsze linijki(nie zawsze) rozwijamy te linijki od kół i szukamu nazwy g0 klikamy na ni? i powinno się zaznaczyć tylko nasze koło bez dodatkowych elementów potem dajemy file->export wybieramy i3d i zapisujemy pod nazw? g0
4.wsadzamy pliki i3d z nowymi kołami i plikami do folderu z nowym ciagnikiem(najlepiej jest gdy w folderze z nowym i starym ci?gnikiem nie ma oddzielnego folderu z texturami)
5.zamykamy stary ci?gnik bo jest już nie potrzebny
6.otwieramy nasz ci?gnik do którego chcemy dodac koła
7.klikamy file->import i importujemy pojedyńczo lub razem nasze nowe koła
8.rozwijamy listę ci?gnika i list? od kół tak jak w pierwszym ci?gniku i znów kasujemy tylko i wył?cznie samo koło i powinien zostac nam(jesli chodzi o koło tylne)jeden index więc klikamy na nasze koło i klimamy edit->cut i koło nam znika potem klikamy na index dawnego koła i klikamy edit->paste i pojawiło nam sie nowe i stare koło wiec kasujemy to stare i ustawiamy nowe na miejscu zmieniamy jego rozmiar aby pasowało itd i tak samo robimy z reszta kół
i to by było na tyle je?li wraz nie potraficie zmienić kół to w ostateczno?ci pisac na pw
poradnik by liqwidator zezwalam na kopiowanie pod warunkiem skopiowania całego postu"
- Alex2000m
- Super VIP
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 maja 2011, 13:51
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 42 razy
- Otrzymał podziękowań: 53 razy
- 98mati98
- Stara Gwardia
- Posty: 1621
- Rejestracja: 22 gru 2010, 13:44
- Podziękował: 277 razy
- Otrzymał podziękowań: 326 razy
Re: Koła cz.2
matx95, to jest trudne najlepiej by było jak byś z kimś kto umie na gg pogadał bo z poradników to trudno się nauczyć.
Jeśli ci pomogłem to postaw pomógł lub piwko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości