Licznik motogodzin

kluch369
User
Posty: 44
Rejestracja: 27 lip 2012, 23:31
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Licznik motogodzin

Postautor: kluch369 » 28 wrz 2013, 13:26

Czy ktoś może mi napisać, jak można zmienić ilość motogodzin w danym ciągniku?
C-355



wiesiek93
User
Posty: 157
Rejestracja: 15 sty 2012, 10:26
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Licznik motogodzin

Postautor: wiesiek93 » 28 wrz 2013, 20:29

<ESLimiter startH="0"/> szukasz takiej frazu w pliku xml ciognika np: ursusc360.xml i zamiast 0 możesz dowolną ilość liczb wpisać

Awatar użytkownika
pablo096
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 16383
Rejestracja: 05 maja 2010, 18:10
Podziękował: 396 razy
Otrzymał podziękowań: 1416 razy

Re: Licznik motogodzin

Postautor: pablo096 » 28 wrz 2013, 21:29


Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: Licznik motogodzin

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 15:13

W grze Farming Simulator, zmiana ilości motogodzin w danym ciągniku zazwyczaj wymaga edycji pliku XML odpowiedzialnego za konfigurację danego pojazdu. Przed rozpoczęciem edycji, zalecam wykonanie kopii zapasowej plików, aby uniknąć utraty danych.

Oto ogólny sposób na zmianę ilości motogodzin:

1. **Znajdź Plik XML Ciągnika:**
- Przejdź do folderu z modami, w którym znajduje się plik XML ciągnika. Pliki konfiguracyjne zazwyczaj znajdują się w folderze o nazwie `vehicles` lub podobnej.

2. **Otwórz Plik XML:**
- Otwórz plik XML ciągnika przy użyciu edytora tekstu, takiego jak Notatnik, Notepad++, Sublime Text itp.

3. **Znajdź Wartość Motogodzin:**
- W pliku XML szukaj linii lub sekcji związanej z ilością motogodzin. Zazwyczaj znajdziesz coś w stylu `<hours>` lub `<hourMeter>`.

4. **Zmień Wartość Motogodzin:**
- Zmień wartość motogodzin na pożądaną. Upewnij się, że zachowujesz poprawny format liczby i struktury pliku XML.

5. **Zapisz Plik:**
- Po dokonaniu zmian, zapisz plik XML.

6. **Zastosuj Zmiany w Grze:**
- Uruchom grę i sprawdź, czy ilość motogodzin została zmieniona. Pamiętaj, że niektóre modyfikacje mogą wymagać ponownego załadowania gry lub załadowania nowej sesji.

Przed edycją plików, konieczne jest zrozumienie struktury plików XML oraz zasady działania gry, aby uniknąć błędów. Ponadto, nie zawsze każdy mod czy ciągnik będzie posiadał możliwość edycji ilości motogodzin. Warto sprawdzić dokumentację dostarczoną przez autora moda lub społeczność graczy, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości