witam mam problem bo nie wiem jak dodać budynki do mapy prosiłbym o poradnik
i link do GE za pomoc piwka
jak dodac budynki do mapy
-
- Super VIP
- Posty: 287
- Rejestracja: 09 paź 2010, 17:51
- Lokalizacja: PWR (wielkopolska)
- Podziękował: 42 razy
- Otrzymał podziękowań: 51 razy
- Stivfler
- Stara Gwardia
- Posty: 1986
- Rejestracja: 30 sie 2010, 12:38
- Lokalizacja: Małopolska.
- Podziękował: 197 razy
- Otrzymał podziękowań: 328 razy
- Kontaktowanie:
Re: jak dodac budynki do mapy
Żeby wgrać budynek dajesz file/import i wybierasz folder który pobrałeś, a ge masz tam gdzie zainstalowałeś LS2011. NP: DyskC->Program Files-> Symulator Farmy 2011->skd-> i tam masz instalke
-
- Stara Gwardia
- Posty: 3505
- Rejestracja: 05 cze 2010, 12:35
- Lokalizacja: Równina Łukowska
- Podziękował: 262 razy
- Otrzymał podziękowań: 594 razy
Re: jak dodac budynki do mapy
DyskC/Program Files/LS2011/Data/Maps/Models tu wrzucasz model żeby miał textury
Potem wejdź w GE i Files potem Import i szukasz budynku tam gdzie go przedtem wrzuciłeś
mówię o tym
DyskC/Program Files/LS2011/Data/Maps/Models
Potem wejdź w GE i Files potem Import i szukasz budynku tam gdzie go przedtem wrzuciłeś
mówię o tym
DyskC/Program Files/LS2011/Data/Maps/Models
- tomek330
- Super VIP
- Posty: 513
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 20:33
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 53 razy
Re: jak dodac budynki do mapy
http://mods-ls.com.pl/viewtopic.php?t=22845
masz napisane
masz napisane
Ostatnio zmieniony 06 lip 2011, 12:49 przez tomek330, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super VIP
- Posty: 287
- Rejestracja: 09 paź 2010, 17:51
- Lokalizacja: PWR (wielkopolska)
- Podziękował: 42 razy
- Otrzymał podziękowań: 51 razy
Re: jak dodac budynki do mapy
Aby dodać budynki do mapy w grze Farming Simulator, możesz skorzystać z narzędzia Giants Editor, które jest dostarczane przez twórców gry. Poniżej znajdziesz ogólny przewodnik krok po kroku:
1. **Uruchom Giants Editor:**
- Otwórz program Giants Editor. Możesz go pobrać ze strony Giants Software.
2. **Wczytaj mapę:**
- Załaduj swoją mapę w Giants Editor albo utwórz nowy projekt.
3. **Znajdź lokalizację dla budynków:**
- Zlokalizuj obszar, na którym chcesz umieścić budynki. Możesz wcześniej zmodyfikować teren, jeśli jest to konieczne.
4. **Dodaj nowe obiekty:**
- W Giants Editor, używając narzędzi dostępnych w programie, dodaj nowe obiekty (budynki, skrzynie, płoty itp.) na mapie. Narzędzia do dodawania obiektów znajdziesz w menu programu.
5. **Ustaw obiekty:**
- Po dodaniu obiektów, ustaw je zgodnie z twoją wizją. Możesz zmieniać ich pozycję, obrót, wielkość, tekstury itp.
6. **Zapisz zmiany:**
- Po zakończeniu edycji, zapisz zmiany w Giants Editor.
7. **Testuj mapę:**
- Uruchom grę i przetestuj mapę, aby upewnić się, że dodane budynki są widoczne i funkcjonują zgodnie z oczekiwaniami.
8. **Optymalizacja:**
- Pamiętaj o optymalizacji, szczególnie jeśli dodajesz wiele obiektów. Zbyt duża ilość detali może wpłynąć na wydajność gry.
9. **Udostępnianie mapy:**
- Po zakończeniu pracy i przetestowaniu mapy, możesz udostępnić ją społeczności Farming Simulator poprzez platformy do pobierania modów.
Dodanie budynków za pomocą Giants Editor wymaga pewnej wprawy w obszarze edycji terenu i korzystania z tego narzędzia. Zalecam zapoznanie się z dokumentacją Giants Editor oraz poszukiwanie dodatkowych informacji i porad na forach społeczności Farming Simulator.
1. **Uruchom Giants Editor:**
- Otwórz program Giants Editor. Możesz go pobrać ze strony Giants Software.
2. **Wczytaj mapę:**
- Załaduj swoją mapę w Giants Editor albo utwórz nowy projekt.
3. **Znajdź lokalizację dla budynków:**
- Zlokalizuj obszar, na którym chcesz umieścić budynki. Możesz wcześniej zmodyfikować teren, jeśli jest to konieczne.
4. **Dodaj nowe obiekty:**
- W Giants Editor, używając narzędzi dostępnych w programie, dodaj nowe obiekty (budynki, skrzynie, płoty itp.) na mapie. Narzędzia do dodawania obiektów znajdziesz w menu programu.
5. **Ustaw obiekty:**
- Po dodaniu obiektów, ustaw je zgodnie z twoją wizją. Możesz zmieniać ich pozycję, obrót, wielkość, tekstury itp.
6. **Zapisz zmiany:**
- Po zakończeniu edycji, zapisz zmiany w Giants Editor.
7. **Testuj mapę:**
- Uruchom grę i przetestuj mapę, aby upewnić się, że dodane budynki są widoczne i funkcjonują zgodnie z oczekiwaniami.
8. **Optymalizacja:**
- Pamiętaj o optymalizacji, szczególnie jeśli dodajesz wiele obiektów. Zbyt duża ilość detali może wpłynąć na wydajność gry.
9. **Udostępnianie mapy:**
- Po zakończeniu pracy i przetestowaniu mapy, możesz udostępnić ją społeczności Farming Simulator poprzez platformy do pobierania modów.
Dodanie budynków za pomocą Giants Editor wymaga pewnej wprawy w obszarze edycji terenu i korzystania z tego narzędzia. Zalecam zapoznanie się z dokumentacją Giants Editor oraz poszukiwanie dodatkowych informacji i porad na forach społeczności Farming Simulator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości