animacje

mk926
User
Posty: 22
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:18
Podziękował: 1 raz

animacje

Postautor: mk926 » 13 kwie 2015, 08:25

Cześć, szukam poradnika jak używać opcje "Animation" w GE



mk926
User
Posty: 22
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:18
Podziękował: 1 raz

Re: animacje

Postautor: mk926 » 13 kwie 2015, 11:01

Ok, dzięki. Czyli w GE ją tylko odtwarzam, a jakim programem się ja robi ?

mk926
User
Posty: 22
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:18
Podziękował: 1 raz

Re: animacje

Postautor: mk926 » 13 kwie 2015, 18:38

dobra, może źle się wyraziłem, szukam poradnika jak taka animacja powstaje

Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: animacje

Postautor: Ziuta » 13 kwie 2015, 19:09

liqwidator pisze:napisałem ci że animacje się robi notatnikiem w i3d

Wcale nie :P Tak to robią Polacy bo inaczej nie umieją... Animację robi się w Maya (lub 3ds Max lub Blender) i przy konwertowaniu modelu do I3D ją się również konwertuje (zaznacza się 1 opcję w oknie wtyczki I3D). Oczywiście da się też zrobić to w notatniku ale jest więcej roboty.

mk926
User
Posty: 22
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:18
Podziękował: 1 raz

Re: animacje

Postautor: mk926 » 13 kwie 2015, 23:00

Dziękuje za odpowiedź, mam jasność, jeszcze nie jestem na tym etapie :570: aby zrobić taką animacje , może kiedyś. Dopiero zaczynam bawić się w robienie map i na razie jest więcej pytań niż odpowiedzi, mimo to zabawa w wirtualne rolnictwo jest mocno wciągająca.

Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: animacje

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 16:25

GE (Giants Editor) jest narzędziem do edycji map w grze Farming Simulator. Opcja "Animation" w GE dotyczy animacji obiektów na mapie. Poniżej znajdziesz ogólny przewodnik dotyczący korzystania z tej opcji:

1. **Otwórz mapę w GE:**
- Uruchom Giants Editor.
- Załaduj mapę, którą chcesz edytować.

2. **Dodaj obiekt do animacji:**
- Wybierz obiekt, który chcesz animować. Może to być brama, drzwi, winda, lub inny obiekt na mapie.

3. **Przejdź do trybu animacji:**
- Kliknij na obiekcie prawym przyciskiem myszy.
- Wybierz opcję "Transform Groups" > "Set Animated" (lub podobnie zależnie od wersji GE).

4. **Ustawienia animacji:**
- Zazwyczaj pojawi się nowa zakładka lub okno, w którym możesz ustawić parametry animacji.
- Wprowadź ustawienia, takie jak prędkość animacji, kierunek ruchu, punkty końcowe itp.

5. **Zapisz zmiany:**
- Po ustawieniu animacji zapisz mapę, używając opcji "File" > "Save" lub "File" > "Save As".

6. **Test animacji w grze:**
- Uruchom grę i załaduj mapę.
- Sprawdź, czy animacja działa poprawnie.

Przykładowe animacje mogą obejmować otwieranie i zamykanie bram, unoszenie lub opuszczanie wind, czy obracanie elementów na mapie.

Pamiętaj, że dokładne opcje i kroki mogą się różnić w zależności od konkretnej wersji Giants Editor. Warto zajrzeć do dostępnej dokumentacji lub poradników online, które mogą być dostosowane do konkretnej wersji GE, z której korzystasz.

Wróć do „Problemy rozwiązane FS 15”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości