Witam
-
- Super VIP
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 gru 2010, 14:28
- Lokalizacja: Dąbrowa tarnowska
- Podziękował: 14 razy
Witam
Dzień dobry. Mam małą prośbę czy nie mógłbyś mi powiedzieć jak usunąć ruch uliczny w twojej mapce New Maps By Badziu v13 http://mods-ls.com.pl/viewtopic.php?t=16957 ponieważ mi się tnie trochę. A jak źle myślę to doradź mi co mogę zrobić by się nie cięła. Z góry dziękuje za przeczytanie wiadomości i życzę dużo zdrowia i udanych modów.
- szymorro
- User
- Posty: 592
- Rejestracja: 11 lis 2010, 09:56
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 92 razy
Re: Witam
lub w moje dokumenty/my games/symulator farmy 2011/savegames otwórz notatnikiem i w tej linijce <traffic density="1" spawnInterval="1000" /> usuń 1 i wpisz 0 zeby było tak <traffic density="0" spawnInterval="1000" />
POMAGAM TEŻ NA GG I PW
- Badziu
- Stara Gwardia
- Posty: 5305
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 16:19
- Lokalizacja: Nieważne
- Podziękował: 354 razy
- Otrzymał podziękowań: 2966 razy
- Kontaktowanie:
Re: Witam
najprostszym sposobem jest wejscie do głównego folderu gry ( tam gdzie masz ją zainstalowaną) , następnie data/vehicles i usunąć folder cars, to jest najprostszy sposób, ale paimętaj, że mapke musisz wypakować np na pulpit do 1 folderu a później wszystkie pliki z tym folderze (po kasacji carsa) zaznaczyć i spakować w ZIP. 2 sposobem było by grzebanie w samplemodmap.lua
otwórz za pomocą notatnika
po otwarciu plik wygląda tak:
--
-- SampleModMap
--
-- Copyright (C) GIANTS Software GmbH, Confidential, All Rights Reserved.
SampleModMap = {}
local SampleModMap_mt = Class(SampleModMap, Mission00);
function SampleModMap:new(baseDirectory, customMt)
local mt = customMt;
if mt == nil then
mt = SampleModMap_mt;
end;
local self = SampleModMap:superClass():new(baseDirectory, mt);
return self;
end;
function SampleModMap:delete()
SampleModMap:superClass().delete(self);
end;
function SampleModMap:load()
self.environment = Environment:new(Utils.getFilename("$data/sky/sky_day_night.i3d", self.baseDirectory), true, 8, true, true);
-- load the map
self:loadMap(Utils.getFilename("map01.i3d", self.baseDirectory));
SampleModMap:superClass().load(self);
end
function SampleModMap:loadFinished()
SampleModMap:superClass().loadFinished(self);
AnimalHusbandry.finalize();
end;
function SampleModMap:mouseEvent(posX, posY, isDown, isUp, button)
SampleModMap:superClass().mouseEvent(self, posX, posY, isDown, isUp, button);
end;
function SampleModMap:keyEvent(unicode, sym, modifier, isDown)
SampleModMap:superClass().keyEvent(self, unicode, sym, modifier, isDown);
end;
function SampleModMap:update(dt)
SampleModMap:superClass().update(self, dt);
end;
function SampleModMap:draw()
SampleModMap:superClass().draw(self);
end;
ja akurat tutaj mam skasowany ruch pojazdów, ale u ciebie powinno pojawić się trafficPath i usun tą linijkę
otwórz za pomocą notatnika
po otwarciu plik wygląda tak:
--
-- SampleModMap
--
-- Copyright (C) GIANTS Software GmbH, Confidential, All Rights Reserved.
SampleModMap = {}
local SampleModMap_mt = Class(SampleModMap, Mission00);
function SampleModMap:new(baseDirectory, customMt)
local mt = customMt;
if mt == nil then
mt = SampleModMap_mt;
end;
local self = SampleModMap:superClass():new(baseDirectory, mt);
return self;
end;
function SampleModMap:delete()
SampleModMap:superClass().delete(self);
end;
function SampleModMap:load()
self.environment = Environment:new(Utils.getFilename("$data/sky/sky_day_night.i3d", self.baseDirectory), true, 8, true, true);
-- load the map
self:loadMap(Utils.getFilename("map01.i3d", self.baseDirectory));
SampleModMap:superClass().load(self);
end
function SampleModMap:loadFinished()
SampleModMap:superClass().loadFinished(self);
AnimalHusbandry.finalize();
end;
function SampleModMap:mouseEvent(posX, posY, isDown, isUp, button)
SampleModMap:superClass().mouseEvent(self, posX, posY, isDown, isUp, button);
end;
function SampleModMap:keyEvent(unicode, sym, modifier, isDown)
SampleModMap:superClass().keyEvent(self, unicode, sym, modifier, isDown);
end;
function SampleModMap:update(dt)
SampleModMap:superClass().update(self, dt);
end;
function SampleModMap:draw()
SampleModMap:superClass().draw(self);
end;
ja akurat tutaj mam skasowany ruch pojazdów, ale u ciebie powinno pojawić się trafficPath i usun tą linijkę
Na PW oczekuj odpowiedzi tylko i wyłącznie na najważniejsze sprawy. Nie jestem w stanie odpowiedzieć każdemu, bo dziennie mam dużą ilość zbędnych wiadomości, uszanujcie to troszkę. Na forum jestem każdego dnia, każdego dnia toczę rozmowy w zamkniętym dziale dla administracji, to jej przeznaczam każdy wolny czas, dlatego drogi użytkowniku uszanuj to, iż dbam o to, abyś miał na forum to, czego właśnie potrzebujesz, czyli spokój czy pomoc. Dbając o administrację - dbam również o twoje dobro. Uszanuj mój czas.
YOUTUBE (badziu):CLICK
OFICIALNE KONTO YT NASZEJ STRONY ( SUBSKRYBUJ )
YOUTUBE (badziu):CLICK
OFICIALNE KONTO YT NASZEJ STRONY ( SUBSKRYBUJ )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości