Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Awatar użytkownika
krzysiu###
User
Posty: 121
Rejestracja: 27 gru 2011, 17:12
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: krzysiu### » 18 lis 2015, 22:25

Cattle and Crops to nowa rolnicza gra, która zadebiutuje w 2016 roku.

Grę cechuje:
- realistyczna symulacja,
- uprawa roślin, hodowla zwierząt,
- wiernie odwzorowane maszyny na licencji znanych producentów,
- zaawansowane efekty pogodowe i wegetacja roślin,
- zarządzanie farmą,
- tryb multiplayer,
- wsparcie dla modów
- twórcy zarzekają się, że są prawdziwymi fanami gier symulacyjnych, co sprawia, że Cattle and Crops robią z pasją,
Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Trailer:


Według mnie gra zapowiada się obiecująco.
Zachęcam do dyskusji
Informacje zaczerpnięte z kanału KadorV3



Awatar użytkownika
.eXe
User
Posty: 504
Rejestracja: 01 lis 2014, 18:38
Podziękował: 20 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: .eXe » 27 lis 2015, 16:12

Gra narazie wygląda świetnie, aż dziwne, że nikt tego nie komentuje...

Awatar użytkownika
Młody AgroTV
User
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2015, 13:11

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Młody AgroTV » 27 lis 2015, 17:19

.eXe pisze:Gra narazie wygląda świetnie, aż dziwne, że nikt tego nie komentuje...

Jak narazie mało znane jest i dlatego :)

Awatar użytkownika
KoXaN
User
Posty: 483
Rejestracja: 31 lip 2012, 19:13
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 186 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: KoXaN » 28 lis 2015, 10:07

Wygląda genialnie. Największe wrażenie zrobiła na mnie grafika jak na taki symulator. Ale moje oko także ucieszyły takie detale jak wpływ maszyn na otoczenie (patrz: przejazd obok roślin) i ta pogoda.
Widocznym minusem jest fizyka, która wypada lepiej nawet w FS13.
GIANTS czując zbliżającą się obiecującą konkurencję w końcu zacznie traktować graczy poważnie a nie po macoszemu jak do teraz.

Awatar użytkownika
Matt26
User
Posty: 959
Rejestracja: 26 lip 2010, 11:10
Podziękował: 58 razy
Otrzymał podziękowań: 145 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Matt26 » 28 lis 2015, 11:38

Gra wydaje sie byc OK ale jak na razie nie ma co mowic o miusach gry w tak wczesnej odslonie. O plusach juz tam cos mozna powiedziec :D

Awatar użytkownika
skolk
Moderator
Moderator
Posty: 697
Rejestracja: 09 lis 2010, 14:49
Lokalizacja: nie ważne!
Podziękował: 40 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: skolk » 28 lis 2015, 22:44

KoXaN pisze:Wygląda genialnie. Największe wrażenie zrobiła na mnie grafika jak na taki symulator. Ale moje oko także ucieszyły takie detale jak wpływ maszyn na otoczenie (patrz: przejazd obok roślin) i ta pogoda.
Widocznym minusem jest fizyka, która wypada lepiej nawet w FS13.
GIANTS czując zbliżającą się obiecującą konkurencję w końcu zacznie traktować graczy poważnie a nie po macoszemu jak do teraz.

hmm cięzko stwierdzić jaka będzie fizyka... a tymbardziej że było raptem 10 sekund z "żywej gry" narazie nic nie wiadomo tylko zdjęcia grafiki a co do GS pff jaja sobie robicie ? myślicie że przestraszy się takiej konkurencji ? jak wiadomo to robią gracze amatorzy więc konkurencja jest taka jak by jej nie było.. a grafika to nie wszystko czemy w agrar nikt nie gra przecież też jest piękna grafika...
93% userów przychodzi na forum tylko po dodatki, jeżeli należysz do tych 7% wklej to do podpisu!

Awatar użytkownika
dj_media
Super VIP
Super VIP
Posty: 763
Rejestracja: 20 cze 2010, 17:20
Lokalizacja: Warmia
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 146 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: dj_media » 28 lis 2015, 23:16

Po zdjęciach otoczenie wygląda świetnie, na filmie wiele nie ma, ale wygląda to całkiem całkiem. Niestety nie ma więcej informacji więc to jak będzie wyglądała gra nie wiadomo, o ile zostanie wydana. Tworzą ją gracze to jest zarówno wadą jak i zaletą, być może będą lepiej wiedzieli jak dostosować grę dla graczy, ale bez solidnego zaplecza to wydanie czegoś co będzie w stanie zdziałać coś na rynku będzie trudne.
Jeśli przydałem się możesz postawić piwo i dodać pomógł. To cię nic nie kosztuję, a mnie motywuje do lepszej pracy.

Awatar użytkownika
KoXaN
User
Posty: 483
Rejestracja: 31 lip 2012, 19:13
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 186 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: KoXaN » 29 lis 2015, 10:49

skolk pisze:a co do GS pff jaja sobie robicie ? myślicie że przestraszy się takiej konkurencji ? jak wiadomo to robią gracze amatorzy więc konkurencja jest taka jak by jej nie było..

Mam nadzieję, że GIANTS ma bardziej trzeźwe spojrzenie od Ciebie na zagrożenie pozycji swojego flagowego produktu wśród graczy.
A jeśli C&C nie będzie niewypałem? Jeśli będzie oferował więcej, niż FS lub brak contentu będzie nadrabiał grywalnością? Co zrobi wtedy GIANTS, który może stracić ogromne rzesze sympatyków swojej gry (a sympatycy = hajs) na rzecz konkurencyjnego tytułu? GIANTS może olewać graczy, ale prawdopodobnej konkurencji nigdy. Biznesowo może to być dla nich duży problem, więc przy FS17 musi być widoczny progres w tym, co oferuje gra.

dj_media pisze:ale bez solidnego zaplecza to wydanie czegoś co będzie w stanie zdziałać coś na rynku będzie trudne

Wśród graczy rozejdzie się szybko - FS króluje samodzielnie w tego typu symulatorze, więc jeśli okaże się, że będą mieli godną konkurencję to w Internecie się o tym rozpiszą. A jeśli chodzi o zaplecze finansowe - Kickstarter i jazda ;)

Awatar użytkownika
Matt26
User
Posty: 959
Rejestracja: 26 lip 2010, 11:10
Podziękował: 58 razy
Otrzymał podziękowań: 145 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Matt26 » 30 lis 2015, 19:48

Liqwidator ale to dopiero w FS19 bo 17 już mają gotową tylko teraz robią licencje i kilka funkcji z modów wprowadzają do gry.

Awatar użytkownika
skolk
Moderator
Moderator
Posty: 697
Rejestracja: 09 lis 2010, 14:49
Lokalizacja: nie ważne!
Podziękował: 40 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: skolk » 04 gru 2015, 19:41

Matt26 pisze:Liqwidator ale to dopiero w FS19 bo 17 już mają gotową tylko teraz robią licencje i kilka funkcji z modów wprowadzają do gry.

Jeszcze nie mają gotowej ;) narazie to mogą mieć silnik graficzny i fizuczny ale na pewno nie mają zrobionych obiektów mapy maszyn...
co do C&C ludzie nie spodziewajcie się gwiazdki z nieba bo jestem pewien ze to zbytnio nie wypali nie mają wydawnictw, sponsorów a na graczy kieszenie to jest za mało żeby zrobić i wydać dobrą grę... oni robią to narazie i się chwalą tak jak pełno "moderów" do ls... a i tak nie wychodzą mody...
93% userów przychodzi na forum tylko po dodatki, jeżeli należysz do tych 7% wklej to do podpisu!

Awatar użytkownika
Matt26
User
Posty: 959
Rejestracja: 26 lip 2010, 11:10
Podziękował: 58 razy
Otrzymał podziękowań: 145 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Matt26 » 05 gru 2015, 17:01

Modele to dwa miesiące i mają mapke i niektóre maszyny. Fizykę doszlifują i grafikę ale rewelacji nie będzie.

Awatar użytkownika
skolk
Moderator
Moderator
Posty: 697
Rejestracja: 09 lis 2010, 14:49
Lokalizacja: nie ważne!
Podziękował: 40 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: skolk » 05 gru 2015, 18:30

szał był jak sie człowiek dowiedział o ls 09, 08 po sim tractor ;D
93% userów przychodzi na forum tylko po dodatki, jeżeli należysz do tych 7% wklej to do podpisu!

Awatar użytkownika
skolk
Moderator
Moderator
Posty: 697
Rejestracja: 09 lis 2010, 14:49
Lokalizacja: nie ważne!
Podziękował: 40 razy
Otrzymał podziękowań: 72 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: skolk » 05 gru 2015, 22:51

Liqwidator pisze:w ls 09 i 11 przynajmniej nie było takiego chamstwa i pseudo modmejkerów

a no to właśnie o to chodzi a teraz sam liqwi widzisz co jest... a najlepsze jest to że rozdają te mody ktoś wystawi a ten mod ma pełno błędów tyle że ładnie wygląda na screenach... to są psedo modmajkery...
93% userów przychodzi na forum tylko po dodatki, jeżeli należysz do tych 7% wklej to do podpisu!

Awatar użytkownika
GucioLs
Super VIP
Super VIP
Posty: 456
Rejestracja: 07 wrz 2010, 16:15
Lokalizacja: niami niami
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 56 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: GucioLs » 12 gru 2015, 13:19

Poziom modyfikacji spadł od czasów 09 i 11 makabrycznie. Dawniej nikt nie robił modów dla pieniędzy, a w ich tworzenie wkładano serce. Teraz każdy jest modmakerem, wypuszcza ledwo działające mody z texturą z painta itd
Jak można nie kochać Claas'a?

Awatar użytkownika
Matt26
User
Posty: 959
Rejestracja: 26 lip 2010, 11:10
Podziękował: 58 razy
Otrzymał podziękowań: 145 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Matt26 » 17 gru 2015, 19:47


Wróć do „Newsy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości