Strona 1 z 1

Bizon zo56 Zółty

: 09 sie 2011, 21:44
autor: Badziu
http://www.farming-simulator.com/modContestVote2011.php jeśli możesz to wejdź i oddaj ocenę 3 przy bizonie z056 by badziu.



Witam serdecznie. Po ponad półrocznej pracy nareszcie ukończyłem skrypt na
bizona. Nie pobierajcie tego z mod contesta, ponieważ tam była wersja odrobine zbugowana. Tutaj macie wszystko sprawne.


Model: Maniac/Pawlusiek/Matinho
Programming and Script: Badziu
Skin: Guma
Pomoc: asd4/speedy


Bizona możecie roznosić, gdzie chcecie, ale musi być skopiowany cały ten post i
zachowane oryginalne linki, tylko dzięki nim macie pewność, że pobieracie bizona z mojego
źródła, a nie poprzerabiane wersje!
PS. Spacja to hamulec, ale też coś na zasadzie sprzęgła, jak wbijacie np bieg 1 to dajecie
1/spacja i tak z każdym biegiem to idealnie wam się wbije. Odnośnie RPM, jeśli na + i - nic wam
się nie zmienia to musicie wejść w opcję gry i pod RPM dodać klawisz + i -.
Odnośnie zagotowanej chłodnicy, nie musicie wchodzić na dach, wystarczy, że wskoczycie na drabinkę z przodu kombajnu. Jeśli bizon nie chciałby ci odpalić, przeinstaluj grę oraz wgraj patha.


FOTO:
Obrazek
VIDEO:
<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/t9cmhwe9cPA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

DOWNLOAD:

http://uploaded.to/file/4blk4725
http://freakshare.com/files/7g3ek660/Bi ... y.rar.html
Krótka charakterystyka:
Mod zawiera:
- ruchome dźwignie, gałki w kabinie
- ruchome koła pasowe i łańcuchowe
- otwierane klapy, rozkładaną sieczkarnię i rurę po wyjściu z kombajnu
- możliwość podnoszenia/opuszczania hederu na dowolną wysokość
- bujanie się podczas pracy
- realne oświetlenie, regulowane halogeny
- opuszczaną drabinkę
- wiatraczek w kabinie
- wysypywanie na przycisk, ruchomą żmijkę w rurze
- ruchome elementy sieczkarni
- trzęsienie się przy odpalaniu
- wkładanie i przekręcanie kluczyka (animacja i klakson oraz odpalanie świateł)
- realne zegary i ich realne działanie oraz kontrolki
- sprzęgło i skrzynię biegów
- do zbiornika wylatuje zboże poprzez żmijkę
- farmera i ruchomą część ciała (ręka przy skręcaniu)
- hydrauliczne podnośniki w hederze
- dzioby oraz stół na przycisk (kosy się ruszają)
- kabinę lub daszek na przycisk
- motowidła zwisające zawsze w pionowej pozycji oraz regulowaną prędkość motowideł
- awarię chłodnicy, złapanie flaka oraz zapchanie się sieczkarni(działa na zasadzie skryptu czasów)
- ruchomą tylną oś oraz amortyzatory
- napęd na przednie koła (a nie na 4 jak to standard LS)
- physical camera (kamera się buja w środku kombajnu, np wjedziemy w dziurę to nami bujnie, chodzi o to żebyśmy się poczuli jak w środku)
- animację wciągania zboża i inne dobre practicle systems
- ślady opon gdy wyjedziemy z pola
- regulowane obroty (RPM)
- realne dźwięki


Miłej gry.