Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Awatar użytkownika
krzysiu###
User
Posty: 121
Rejestracja: 27 gru 2011, 17:12
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: krzysiu### » 13 paź 2016, 19:47

Tutaj mamy pokazanych pracowników w C&C. Wygląda to dość ciekawie.
Obrazek



krtn1996x
User
Posty: 48
Rejestracja: 02 lip 2010, 22:34
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: krtn1996x » 21 paź 2016, 14:00

Nowy filmik z Cattle and Crops tym razem filmik poświęcony jest AI


Awatar użytkownika
Elminio
Super VIP
Super VIP
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Elminio » 21 paź 2016, 14:40

Kosmos
Jak się przyczepa zachowuje kiedy zahamował wreszcie widać reakcję hamulców w przyczepie
W farmingu tego nie znajdziecie
Nawet gościu w kabinie się rusza starają się nie jak lenie z giantsa
Niema co porównywać to będzie prawdziwy symulator!

Awatar użytkownika
hanyse
User
Posty: 8
Rejestracja: 28 lis 2014, 16:53

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: hanyse » 21 paź 2016, 21:24

Ciężko się nie zgodzić. Śledzę od początku ten symulator i z dnia na dzień mam coraz większą chrapkę na niego :) Trzeba też pamiętać że twórcy mają jeszcze sporo czasu!

Awatar użytkownika
KoXaN
User
Posty: 483
Rejestracja: 31 lip 2012, 19:13
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 186 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: KoXaN » 22 paź 2016, 15:01

Elminio pisze:Jak się przyczepa zachowuje kiedy zahamował wreszcie widać reakcję hamulców w przyczepie

Moją uwagę przykuły mnóstwo ruchomych elementów pługa i kierowca Merca zmieniający biegi, ale po Twoim poście obejrzałem jeszcze raz i faktycznie dobrze to wygląda.

W mojej opinii do poprawki są opony, ale to nie powinien być kłopot dla Masterbrain Bytes. Z wielką niecierpliwością czekam aż zaprezentują szerszą gamę maszyn i pojazdów m.in. kombajny zbożowe Claasa. Chociaż takie rzeczy nastąpią dość późno, na pewno po implementacji większości kluczowych elementów gry to i tak jest na co czekać.

Martwi mnie tylko opinia większości polskiej społeczności, głównie skretyniałych fanboyów FSa, którzy nie są zaznajomieni z ogólnymi założeniami C&C a skazują produkcję na porażkę, ponieważ "to kolejna część Agrara, bo maszyny Claasa, a Agrar to był syf!!!" lub "FS ma lepszą grafikę i więcej maszyn i w ogóle mają większe doświadczenie w robieniu gier" i właśnie dzięki takim ludziom GIANTS mógł wydawać to samo bez obaw o konkurencję. I szczerze mówiąc GIANTS dba perfekcyjnie o to, aby ludzie nie wiedzieli jaką rewolucją może być C&C, bo po pierwszym trailerze C&C posypała się fala komentarzy na stronach i filmach związanych z FSem (głównie z linkiem do trailera lub "FS RIP" albo "Cattle&Crops > FS") i szybciutko zostały one skasowane i kasowane są nadal.

Awatar użytkownika
Elminio
Super VIP
Super VIP
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Elminio » 22 paź 2016, 18:09

Szczera prawda
To jest fakt do tej pory giants konkurencji nie miał i z każdą wersją niewiele zmieniali farminga mega lenistwo . Więcej modyfikacji stworzyli gracze niż Giants a przecież to jest ich praca i z każdą wersją tylko coś tam dodali i odświeżyli
A C&C widać przykładają się dopracowują takie szczegóły o których w giants nawet nie pomyśleli. Wystarczy przypomnieć pierwszy trailer FS17 i ile jest z tego w grze ...
Odpowiedzią C&C był ich trailer który był praktycznie gameplayem i pozamiatał fs17
A ostatni gameplay to już wypas niektóre ujęcia można pomylić z filmami z realu i to jest prawdziwy symulator gdy można pomylić grę z realem :)

Na koniec podsumowując w farminga można pograć ale jak wyjdzie C&C to fs17 wyląduje na półce i pokryje się kurzem...q

Awatar użytkownika
jarema34
User
Posty: 21
Rejestracja: 01 lis 2011, 16:50
Podziękował: 12 razy
Kontaktowanie:

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: jarema34 » 22 paź 2016, 21:01

Panowie nie zapominajcie o wymaganiach sprzętowych, FS jest pod tym kontem rewelacyjnie zoptymalizowany i działa na naprawdę słabych maszynach, a w C&C jest strasznie dużo detali a to będzie wymagało sporej maszyny (nie dla każdego) a szkoda - mam nadzieję że poradzą sobie z wydajnością no i jak wydajnego silnika użyją.
Ps. czy wydaje mi się że widać tam na filmiku planowanie przejazdu?

Farmer0909
User
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2016, 15:36

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Farmer0909 » 22 paź 2016, 21:38

KoXaN pisze:Martwi mnie tylko opinia większości polskiej społeczności, głównie skretyniałych fanboyów FSa, którzy nie są zaznajomieni z ogólnymi założeniami C&C a skazują produkcję na porażkę, ponieważ "to kolejna część Agrara, bo maszyny Claasa, a Agrar to był syf!!!" lub "FS ma lepszą grafikę i więcej maszyn i w ogóle mają większe doświadczenie w robieniu gier" i właśnie dzięki takim ludziom GIANTS mógł wydawać to samo bez obaw o konkurencję. I szczerze mówiąc GIANTS dba perfekcyjnie o to, aby ludzie nie wiedzieli jaką rewolucją może być C&C, bo po pierwszym trailerze C&C posypała się fala komentarzy na stronach i filmach związanych z FSem (głównie z linkiem do trailera lub "FS RIP" albo "Cattle&Crops > FS") i szybciutko zostały one skasowane i kasowane są nadal.


Tak, zgadzam się z tym.Nie mówiąc już o pewnym YouTuberze, który nagrywa FSa( i nie tylko), ma ok.100tys. subów, i na swoim fanpage, gdy wyszedł nowy trailer(jest on zajebisty xdd) dał złego linka który był do starego trailera z tamtego roku...

Farmer0909
User
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2016, 15:36

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Farmer0909 » 23 paź 2016, 11:43

Na stronie C&C pisze że za 2h 20min kolejne video :D

LedkPL
User
Posty: 49
Rejestracja: 21 sty 2012, 11:54
Lokalizacja: Z fArMy :)
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: LedkPL » 23 paź 2016, 13:36

farmer0909 pisze:
Tak, zgadzam się z tym.Nie mówiąc już o pewnym YouTuberze, który nagrywa FSa( i nie tylko), ma ok.100tys. subów, i na swoim fanpage, gdy wyszedł nowy trailer(jest on zajebisty xdd) dał złego linka który był do starego trailera z tamtego roku...



Który to?!

Farmer0909
User
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2016, 15:36

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Farmer0909 » 23 paź 2016, 14:06

Jest nowe video od MB.

Film prezentuje pory roku.


LedkPL, nie podam ci nazwy owego YouTubera powiem Ci tylko, że ma 180tys. subskrypcji, nagrywa ETS 2, FSa, OMSI itp. ma około 40 lat :D

Awatar użytkownika
Elminio
Super VIP
Super VIP
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Elminio » 23 paź 2016, 15:53

Fajnie podoba się
Ciekawe czy będzie możliwość jak w farmie 17 przyspieszyć czas bo w zimie trochę mało roboty będzie. :)
I czy człowiek zdąży ze wszystkimi pracami przed zimą :)
Może i będą większe wymagania ale pamiętajmy o Spin Tires miał podobne bajery fizyka gleby roślin błota a jednak to śmigało więc może tak źle nie będzie:)

Farmer0909
User
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2016, 15:36

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Farmer0909 » 23 paź 2016, 16:13

Moim zdaniem w zimę będzie co robić.np. będziemy sprzedawać zboże, karmić i czyśćić krowy, jeśli będzie taka możliwość to naprawiać sprzęt itd. Fajnie by jescze było gdyby zimą można by było swoim traktorem odśnieżać miasto, za co byśmy dostawali kase.Gra będzie miała napewno większe wymagania od Spintires, bo w końcu w Spintires są brzydkie modele, ale miejmy nadzieję, że z piniędzy z Kickstartera zatrudnią wiekszą liczbe osób i gra będzie dobrze zoptymalizowana i dopracowana na ostatni guzik.Fajne bedzie to, że np.jesienią będziemy chcieli skosić QQ na ziarnko to nie będziemy mogli bo będzie padało i nie będze sie dało wjechać, przez co będzimy kosili QQ zimą :D.Albo trzeba będzie orać, siać itp. po nocy bo będzie wiadome, że jutro będzie padać i nie będzie dało się tego zrobić :D

Awatar użytkownika
Elminio
Super VIP
Super VIP
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Elminio » 23 paź 2016, 18:43

farmer0909 pisze:Fajne bedzie to, że np.jesienią będziemy chcieli skosić QQ na ziarnko to nie będziemy mogli bo będzie padało i nie będze sie dało wjechać, przez co będzimy kosili QQ zimą :D.Albo trzeba będzie orać, siać itp. po nocy bo będzie wiadome, że jutro będzie padać i nie będzie dało się tego zrobić :D


Dobrze kombinujesz ;) Tworzace sie bloto i kaluze kiedy pada mmmmmmmm... przykulo to moja uwage :D

Farmer0909
User
Posty: 6
Rejestracja: 03 paź 2016, 15:36

Re: Cattle and Crops - Nowy symulator rolnictwa

Postautor: Farmer0909 » 23 paź 2016, 19:23

Mmmmmm... Tylko czy mój Radek HD 5850 to uciągnie...?

Wróć do „Newsy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości

cron