Jaki program do modelowania?

Endurowiec
User
Posty: 2
Rejestracja: 01 sie 2017, 15:28

Jaki program do modelowania?

Postautor: Endurowiec » 03 sie 2017, 11:01

Więc tak witam gorąco wszystkich forumowiczów i przychodzę do was z moim problemem :)
Otóż moje pytanie to jaki program do modelowania wybrać? W tamtym roku edytowałem mody na swoje potrzeby i bawiłem się trochę modelowaniem ale to było w 2015 roku i większość rzeczy już zapomniałem :P Teraz w wolnych chwilach od pracy chce się nauczyć modelować najpierw jakieś łatwe modele pod mapy i z czasem trudniejsze aż zakończy się to na modelowaniu maszyn rolniczych mam taką nadzieje. I teraz pojawia się problem jaki program wybrać pod uwagę brałem trzy programy AC3D, Blender i podobno da się modelować jeszcze w Cinema 3D tylko do cinema nie widziałem tego pliku konwertującego żeby model można było otworzyć w giant editorze. Jaki program wy polecacie, możecie podać plusy i minusy tych oto programów.Czy są jeszcze jakieś programy w których można programować modele do farminga?

P.S. Jeżeli napisałem w złym dziale to przepraszam bardzo lecz nie wiedziałem gdzie to wrzucić.



Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: Jaki program do modelowania?

Postautor: Ziuta » 03 sie 2017, 15:33

3ds Max - Giants go używa, ma możliwość eksportu do FBX którego odczyta Maya (łatwo jest przez to gotowy model zaprogramować w Maya i przekonwertować), jest trochę poradników, ale większość po ENG.

Blender - Trochę ciężko go ogarnąć jeśli używało się jakiegokolwiek innego programu 3D, ale ma bardzo dużo poradników nawet w PL języku.

Maya - Jest dość trudnym do modelowania, ale jest taka możliwość, ale raczej mało poradników do tego jest, ale znowu można szybko i prosto zaprogramować model i przekonwertować do I3D.

Endurowiec
User
Posty: 2
Rejestracja: 01 sie 2017, 15:28

Re: Jaki program do modelowania?

Postautor: Endurowiec » 04 sie 2017, 08:57

Ziuta pisze:3ds Max - Giants go używa, ma możliwość eksportu do FBX którego odczyta Maya (łatwo jest przez to gotowy model zaprogramować w Maya i przekonwertować), jest trochę poradników, ale większość po ENG.

Blender - Trochę ciężko go ogarnąć jeśli używało się jakiegokolwiek innego programu 3D, ale ma bardzo dużo poradników nawet w PL języku.

Maya - Jest dość trudnym do modelowania, ale jest taka możliwość, ale raczej mało poradników do tego jest, ale znowu można szybko i prosto zaprogramować model i przekonwertować do I3D.


Dzięki kolego za pomoc sprawdzę jak to jest z tym 3ds Max.

Wróć do „Inne sprawy do FS 17”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości