Strona 1 z 1

animacje hedera

: 20 kwie 2016, 15:42
autor: mlody91
Witam

Mam w kombajnie Animacje kladacego sie zboza w Hederza, lecz sa to oryginalne skiny zboza, natomiast w nowej mapie mam calkie inne skiny zboza,a inne w hederze. Czy da sie tak zrobic, aby w hederze kladla sie tekstura zboza z nowej mapy?

Re: animacje hedera

: 20 kwie 2016, 20:24
autor: eurat
Trochę to pomieszałeś . Kombajn ma animację zboża sypanego do zbiornika i sypanego na przyczepę i jest to całkiem inna tekstura niż tekstura w hederze . Jeżeli używasz "MultiFruitCutters" to w tym modzie są tekstury dla każdego zboża wraz z animacją i ta tekstura choć nazywa się tak samo może mieć inny wygląd w stosunku do tekstury używanej przez mapę . Jeżeli tekstury mają ten sam rozmiar --piksel*piksel-- to możesz je podmienić i będą poprawnie obsługiwały hedera.Oczywiście też muszą być obie jednakowe w dds. i DXT3 na przykład --"maize_diffuse" i ta właśnie ma nietypowy wymiar.

Re: animacje hedera

: 20 kwie 2016, 23:59
autor: mlody91
Mam w hederze animacje oryginalnego zboża z mapy LS. Ładnie wszystko się układa, Ale gram na bolusiowo. I tam są inne tekstury zboża, nie wygląda to dobrze jak kosze. Heder jest naprawdę dobry i nie chcę go podmieniac. Więc da się podmienić ten skin w hederze by to zboże z bolusiowo było animacja?

Mam nadzieję,że zrozumiale napisałem :-) osoba która podejmie się zadania, nie zostanie bez wynagrodzenia

Re: animacje hedera

: 13 maja 2016, 15:19
autor: skolk
musisz podmienić tekstury te od mapy do oryginalnem mapy w plikach gry a dokładniej klikasz PPM na ikone FS i wybierasz odtwórz lokalizację pliku > wchodzisz w DATA> MAPS> FOLIAGE i tam zamieniasz te pliki

Re: animacje hedera

: 29 lut 2024, 09:42
autor: Qbass
W grze Farming Simulator, animacje hedera (czyli głowicy zbierającej) są ważne w przypadku kombajnów, które są używane do zbioru plonów, takich jak zboża, kukurydza czy rzepak. Animacje hedera mogą obejmować ruchy elementów takich jak noże, wałki czy inne elementy, które pomagają w efektywnym zbiorze.

Oto kilka informacji ogólnych na temat animacji hedera w grze Farming Simulator:

1. **Zbieranie Zboża:**
- W przypadku zbioru zboża, hedery posiadają animacje związane z obracającymi się nożami, które tną zboże.

2. **Zbieranie Kukurydzy:**
- Hedery do zbioru kukurydzy posiadają animacje odpowiedzialne za obrót i przemieszczanie się rolek, które chwytają kłosy kukurydzy.

3. **Zbieranie Rzepaku:**
- W przypadku rzepaku, animacje mogą obejmować ruchy wałków, które pomagają w wydobywaniu nasion rzepaku.

4. **Sterowanie Animacjami:**
- W grze, animacje hedera są zazwyczaj sterowane za pomocą specjalnych przycisków lub klawiszy przypisanych do obsługi hedera. Na przykład, klawisz "B" lub "O" może być używany do otwierania i zamykania hedera, a inne klawisze do sterowania innymi funkcjami.

5. **Prędkość Animacji:**
- Niektóre hedery mogą mieć regulowaną prędkość animacji, co pozwala na dostosowanie tempa ruchu noży, wałków czy innych elementów.

6. **Symulacja Realistycznych Warunków:**
- Współczesne gry, w tym Farming Simulator, starają się symulować realistyczne warunki pracy maszyn rolniczych, dlatego animacje hedera są projektowane tak, aby odzwierciedlać rzeczywiste funkcje i ruchy.

Jeśli masz konkretny problem z animacjami hedera w grze Farming Simulator lub chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje, zawsze warto sprawdzić dokumentację gry, forum społeczności graczy lub strony internetowe poświęcone modyfikacjom. W przypadku modyfikacji hedera, ważne jest, aby sprawdzić, czy są one zgodne z aktualną wersją gry i czy nie powodują konfliktów z innymi modyfikacjami.