n. 1 - Normal Bale
n. 2 - Normal Bales
n. 3 - Normal Bales
n. 1 - Round Bale
n. 2 - Round Bales
n. 1 - Big Bale
n. 2 - Big Bales

Installation and Requires:

Copy the Archive MR_CSZ_Bale_Fork.Zip or CSZ_Bale_Fork.Zip to your mods folder.

MR_CSZ_Bale_Fork.Zip require the More Realistic Engine, you can find here: https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Usage, Features and Characteristics:

Open or Close the Tips: with the input Key O the Tips move to Open or Close

Collision of Tips: Active or Inactive with the input Key R the Collision of Tips

Camera: the Additional New Camera is Automatically Activated when Selecting the Fork and the New Camera is Added to the End of those Available with the Tractor

Bale Attacher Manual: Attach the Bales Manually with the input Key Z, Dettach the Bales with the input Key Z

Automatic Bale Attacher: Attach the Bales Automatically with the input Key B, once Activated, it will be Possible to choose with the input Key X, the Default Load Based on the Number and Type of Bales you want to Attach, the Fork Hydraulic must be very close to the Bale so that it Detects the presence, Dettach the Bales with the input Key Z

If you Go with the Farmer near the Fork HYDRAULICALLY you can do this:

Positions of Tips: there are Three different Positions of Tips, with added anonymously Toggle support, with the input Key Q:

Key 7 -> Normal bales
Key 8 -> Round bales
Key 9 -> Big bales

Up or Down the Pylons: with the input Key V the Pylons move Up or Down

Version Released:

v 3.0 More Realistic and v 3.0 not More Realistic

Copyright:

No modification without the Author's written Permission.

No commercial usage.

Follow me on:

Facebook -> https://www.facebook.com/DDModPassion
YouTube -> https://www.youtube.com/playlist?list=P ... _lle9S0oIa

Copyright © DD ModPassion, 2014

http://www.modhoster.de/download/yDCVw

"Zawsze programuj jak gdyby osoba zajmująca się twoim kodem w przyszłości była agresywnym psychopatą, który wie gdzie mieszkasz." - Martin Golding

Qbass

Re: Widły do bel

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 09:29

"Widły do bel" w grze Farming Simulator to narzędzia służące do transportu i przenoszenia bel słomy lub siana. Mogą różnić się rozmiarem, liczbą zębów i innymi parametrami w zależności od modelu. Oto ogólne kroki, jak korzystać z widłów do bel w grze:

1. **Zakup Widłów:**
- Przejdź do sklepu w grze Farming Simulator i znajdź kategorię z narzędziami do transportu lub manipulacji belami. Tam możesz wybrać różne modele widłów dostępnych w grze.

2. **Zamontuj Widły na Ciągniku lub Ładowaczu Teleskopowym:**
- Po zakupie widłów, przemieszcz się do gospodarstwa lub miejsca, gdzie chcesz ich użyć. Następnie zamontuj widły na ciągniku lub ładowaczu teleskopowym.

3. **Użyj Widłów do Zbierania Bel:**
- Przejdź w obszar, gdzie znajdują się belki słomy lub siana. Odpowiednio umiejsców widły nad belką, a następnie opuść je, aby przechwycić belę. Użyj kontrolerów lub klawiszy, aby dostosować kąt widłów.

4. **Transport Bel:**
- Po złapaniu beli, podnieś widły i przemieszczaj się w wybrane miejsce, gdzie chcesz odłożyć belę. Następnie opuść widły, aby uwolnić belę na docelowej lokalizacji.

5. **Powtórz Proces:**
- Jeśli masz więcej bel do przetransportowania, powtórz proces zbierania i transportu bel za pomocą widłów.

W grze Farming Simulator dostępne są różne modele widłów do bel, a ich wybór może wpływać na efektywność transportu. Upewnij się, że wybrany model jest kompatybilny z ciągnikiem lub ładowaczem teleskopowym, który zamierzasz użyć.

Pamiętaj, że korzystanie z widłów do bel wymaga pewnej praktyki, ponieważ precyzyjne ustawienie widłów jest kluczowe dla skutecznego transportu bel.

Wróć do „Maszyny More Realistic”