mapy - odległość rysowania w grze

Dudek13
User
Posty: 453
Rejestracja: 16 sie 2010, 13:31
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

mapy - odległość rysowania w grze

Postautor: Dudek13 » 06 lis 2015, 19:33

witam. jak zmienić odległość rysowania na mapie w grze?
nie potrzebuję mieć widoku podczas gry co jest 2 km dalej....
Gdzie to zmienić?
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 21:19 przez Dudek13, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: skalowanie mapy odległość rysowania w grze

Postautor: Ziuta » 06 lis 2015, 20:15

Obiekty na mapie powinny mieć ustawione clip distance na nie więcej niż 300 (jest to 300m), zazwyczaj jest to 100 000, więc musiałbyś zmienić wszystkim obiektom które mają więcej niż 300 na 300 lub mniej.

Dudek13
User
Posty: 453
Rejestracja: 16 sie 2010, 13:31
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: skalowanie mapy odległość rysowania w grze

Postautor: Dudek13 » 06 lis 2015, 21:17

a gdzie to zmienić?
mam otworzyć mapkę notatnikiem czy w GE i tam zaznaczyć do wszystkich?
kiedyś to robiłem w ls 11 lub 13 nie pamiętał było to dość dawno...

Pomożecie?

Awatar użytkownika
Ziuta
Super Moderator
Super Moderator
Posty: 2824
Rejestracja: 10 maja 2010, 16:10
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 457 razy

Re: mapy - odległość rysowania w grze

Postautor: Ziuta » 06 lis 2015, 23:50

W GE na każdym budynku.

Dudek13
User
Posty: 453
Rejestracja: 16 sie 2010, 13:31
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: mapy - odległość rysowania w grze

Postautor: Dudek13 » 07 lis 2015, 16:40

budynki to są spoko. ale widzę bardzo daleko drzewa i horyzont.
a wiem że coś takiego ustawiałem we wcześniejszych LS'ach i to poprawiało płynność gry i jej prędkość

Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

cron