Dodawanie koguta

Awatar użytkownika
SomsiatTV
User
Posty: 122
Rejestracja: 10 lut 2014, 18:09
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy

Dodawanie koguta

Postautor: SomsiatTV » 30 sie 2014, 12:40

Autor: SomsiatTV
1. Pobieramy koguta http://www68.zippyshare.com/v/52639405/file.html i pliki wrzucamy do folderu pojazdu w którym znajduje się plik emissiveBillboardShader.xml
2.Dodajemy model koguta w GE w indexie dachu dlatego aby gdy podniesiemy dach to kogut podniósł się razem z nim. Klikamy LPM na index koguta i Ctrl+x a następnie na index dachu i Ctrl+v, klikamy na beaconLight_vis i zaznaczamy visibility.
3. W modDesc pod linijką <inputBindings> dodajemy
<input name="kura" key1="KEY_home" button="" /> Zapisujemy.
4. W pliku .xml nad linijką </animationParts> dodajemy
<animationPart rootNode="22|6|2|1" clipName="kogutClipSource" clipSpeed="2" loop="true" loadSave="true" numJoints="0" accerlation="0.4" deAccerlation="0.2">
</animationPart>
animationPart rootNode to index rotation w modelu koguta
5. Pod linijką <lightsaddon lightsStayOn="true"> dodajemy
<light type="work" index="22|6|2|1" inputName="kura" stayOn="true"/>
wpisujemy tutaj ten sam index co w punkcie 4. Zapisujemy wszystko i cieszymy się eleganckim kogutem z animacją kręcącego się lusterka :D
Ostatnio zmieniony 30 sie 2014, 15:03 przez SomsiatTV, łącznie zmieniany 1 raz.



Wróć do „Poradniki-&-Tutoriale (FAQ)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość