Strona 1 z 3

Mod Contest! Głosowanie

: 09 sie 2013, 20:46
autor: konrad5558
Głosowanie na mody zostało rozpoczęte!

http://farming-simulator.com/mods.php?l ... est&page=0

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 09 sie 2013, 23:18
autor: Daiwid
Patrzę i jestem podniecony są moje kochane R'ki <3

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 09 sie 2013, 23:21
autor: Matt26
Przetestowałem kilka ciągników ocenie w skali do 5

Fendt 936 4/5 bardzo dobrze odwzorowany dźwięki też spoko tylko co nie pasuje to kierunkowskazy których nie da się zgasić.

John Deere 6R Pack 5/5 nie mam nic do zarzucenia.

John Deere 6140m MC13 5/5 również spoko ciągnik choć może się wydawać brzydki z tymi cienkimi kołami.

Rolnin TA170 2/5 ładnie wygląda przypomina trochę te ciągniki z Ursus Addon lecz ma nie wybaczalny błąd że przy większej prędkości dachuje przez ruchomą oś nie polecam.

Manitou MLT 629 4/5 model przepiękny ale trochę za szybko skręca.

MF 390 0/5 nawet nie mogę go kupić.

New Holland T7.210 5/5 moim zdaniem najlepszy ciągnik ma dużo bajerów jak np.: zmienne koła na przycisk lub chowany TUZ

Owijarka 4,5/5 jest fajna choć owija snopki ze słomy ale po wrzuceniu do paszowozu on widzi to jako słoma trawy nie patrzałem bo miałem za mało czasu a taka ocena bo przyczepa do zbierania snopków nie ładuje owiniętych choć to wina bardziej przyczepy

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 07:12
autor: Odrzutowy xD
Matt26, da się wyłączyć w fendcie kierunki czytałeś jakie mody są potrzebne do niego przecież jak byk pisało :)

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 10:32
autor: Matt26
A no tak nie zwróciłem uwagi ale ja i tak wolę ciągniki które nie potrzebują dodatkowych modów aby działały dlatego NH według mnie najlepszy.

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 10:39
autor: krzysiu###
A co z kombajnami żadnego nie ma ???

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 11:10
autor: artek23
hi all, first I want to say that bbm is not just one person, we are a lot , and that our followers disappoint was me, Julian11, I want to say to everyone that I can't continue with John Deere combines , and make public the s690i because I have so much work in real life and I had not time to games , now I'm I corn harvest giving a big help to my dad because he is not able to make all that farming needs in real life , his health is not the best and he need my help with the combine , and I'm giving him. Please understand that I will finish this project but please give me time , time to re-order my life , when I'll be at home with some time to re start the modding I promise to inform to all of our followers and the first project will be s690i. Sorry for English , I speak Spanish. Best regards Julian11.


Teraz streszczenie.

Julian11 (założyciel i twórca S690i) nie wyrobił się w terminie, ponieważ ma dużo roboty w "realnym życiu".
No cóż, taka prawda, kiedyś pisał, że posiada dość duże gospodarstwo, no więc nie ma mu się co dziwić.

Szkoda, ale tak jest :/

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 11:35
autor: PATRYK45353
Ten traktor LEGO jest zayebisty. ^^

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 11:37
autor: konrad5558
Co do tego MF'a Matt26, to też nie mogę go kupić.

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 12:41
autor: KoXaN
Na razie testowałem 6R od chłopaków z BJR i T7.210 Ptitminusa.
Stwierdzam, że 6R to bardzo dobry ciągnik, nawet śmiem powiedzieć, że najlepszy. NH od technicznej strony wygląda bardzo dobrze, jednak tekstura ciągnika mi nie pasi (tzn. zbyt blada w porównaniu do rzeczywistości).

Co do MFa - sprawdzaliście w ModDesc wersję gry, na której działa mod?

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 14:21
autor: rafal2121
Siemano, tak się składa, że biorę udział w konkursie i byłoby fajnie, gdybyście mogli zagłosować na moją mapkę, Górale kujawsko-pomorskie 1.3. ;)
Tutaj macie bezpośredniego linka:
http://www.farming-simulator.com/mod.ph ... mod_id=242
, przetestować i ocenić jak najlepiej. :p Z góry dziękuję, za wszystkie pozytywne głosy. Pozdrawiam. :)

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 14:29
autor: Matt26
KoXaN, tak patrzałem ma wersję 9 ale po zmienia na 13 również nie działa.

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 14:58
autor: KoXaN
Matt26 pisze:KoXaN, tak patrzałem ma wersję 9 ale po zmienia na 13 również nie działa.

Dziwna sprawa, zapewne jakiś błąd w plikach.

Może przejdę do krótkiego opisu testowanych modów:

Kolejny szkopuł występuje u mnie w Pottingerze Synkro - kultywator spoko, przynajmniej screeny zachęcają, jednak po próbie kupna w sklepie crashuje mi grę. Usunąłem skrypt washable i po próbie kupna w sklepie wywala mi komunikat o... braku miejsca na placu. Wie ktoś jak rozwiązać problem z owym kultywatorem?

Z kolei owijarka - jest dobrze, świetna sprawa od strony kosmetycznej - skin, animacje są na wysokim poziomie, jednak z technicznymi aspektami trochę gorzej: małe kostki z prasy zamienia na duże, jestem ciekaw, co będzie jak podjadę pod balota. Także lekko denerwują gwałtowne wstrząsy całego sprzętu przy hamowaniu i brak możliwości opuszczenia tylnych szelek podczas pracy maszyny - ciągła praca maszyny w tej pozycji nie jest zbyt realna.

Ładowarka Manitou - jak wspomniał Matt26 - zbyt szybki skręt i czynności robocze ładowacza. Jest w ogóle jakiś sposób na redukcję szybkości pracy owych elementów? Nie wiem jak wygląda rzeczywisty model owego sprzętu, ale mam wrażenie, że wysięgnik jest za krótki.

I w końcu doczekałem się modu ze zmiennym skinem PDA - fajny detal. Jedyny minus to taki, że nie mogłem wybrać skinu smartfona ;)

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 15:05
autor: bizonman
grale kuj pom nie maj szans na wygranie nie grało sie dobrze na tej mapce :/

Re: Mod Contest! Głosowanie

: 10 sie 2013, 15:15
autor: Cehes
@KoXaN Mi ten agregat Poettinger'a normalnie chodził, trochę tex blada i nie ładnie to wygląda, ale ogólnie ładny ;)