Mod Uszkodzeń v1.0

Awatar użytkownika
dom_0309
User
Posty: 177
Rejestracja: 21 lip 2011, 12:10
Lokalizacja: Bogurzyn
Podziękował: 59 razy
Otrzymał podziękowań: 84 razy

Mod Uszkodzeń v1.0

Postautor: dom_0309 » 23 wrz 2012, 20:12

Obrazek
Mod Uszkodzeń v1.0

Cechy:

- Wszystkie Maschienen mogą kolidować z innymi przedmiotami (sztywna karoseria nie ma znaczenia, z wyjątkiem spustu) przerwie.

- Ilość uszkodzeń zależy od siły uderzenia i wagi pojazdów samochodowych i trudności może być naprawiony w warsztacie samochodowym lub garażu

- Cena do naprawy zależy od ceny zakupu pojazdu do naprawy i trudności

- Zwiększa zużycie paliwa, więcej szkody pojazd

- Pojazd nie może jechać tak szybko, tym bardziej szkoda, że ma uszkodzenia pojazdów na pozycji ON / OFF i wyświetlacza HUD uszkodzenia prawym górnym pod zegarem

- Instaluje się we wszystkich pojazdach

- MP gotowy

Działanie:

- [Old] z kombinacji klawiszy [Ctrl] + [n] można wyświetlić obrażenia pojazdów on / off

- Korzystanie z dostarczonego wózki narzędzia można pojazdy w odległości 15 metrów od napraw (klawisz M)

- W warsztacie, urządzenie może być naprawiane bez itd. aktywacji.

Instalacja:

- Wystarczy umieścić suwak w Modsordner.

- Warsztaty będą jako normalne Mapobjekt włączone do mapy, na której chcesz go użyć.

Wliczone są:

- Schadensmod skrypt (self zainstalowany)

- Wózek warsztatowy

- Mapobjektskript dla warsztatu

- Warsztaty (z funkcją, extra link)

Uwagi:

- Wysokość szkody nie zawsze jest realne, ale starałem się obliczyć to tak dobrze, jak to możliwe ...

-. Archiwum zip nie musi być zmieniona ...

Autor:
Rafftnix

http://uploaded.net/file/9a7btwjh



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości