komendy upraw w GE

Awatar użytkownika
edek98
User
Posty: 42
Rejestracja: 22 gru 2010, 16:23
Podziękował: 21 razy

komendy upraw w GE

Postautor: edek98 » 29 sty 2015, 20:57

Witam, są już dostępne komendy aby siać pola w GE ? miedzyinnymi chodzi mi o trawe, taka ktora bedzie można kosic.


31.186.82.99:23520 Chetny na Only De Dust2 ? to Wbijaj! :)

Awatar użytkownika
deadniko123
Super VIP
Super VIP
Posty: 405
Rejestracja: 26 maja 2010, 17:13
Lokalizacja: Wierciszewo
Podziękował: 211 razy
Otrzymał podziękowań: 139 razy
Kontaktowanie:

Re: komendy upraw w GE

Postautor: deadniko123 » 29 sty 2015, 21:59

Channels:
0: Cultivated
1: Ploughed
2: Seeded (no distance map)
3: Seeded potatos (no distance map)

4: Sprayed
5-6: Angle
00: 0°
10: 45°
01: 90°
11: 135°

Channels 0-3 must be exlusive
Channels 4-6 must be 0 if channels 0-3 are 0


Foliage Density Layout
======================

tttt gggg wwww

t: Type Index
g: growth state + extra states, fruit
w: windrow

Type Index (t)
--------------
0: 0000 none
1: 1000 wheat
2: 0100 grass
3: 1100 rape
4: 0010 barley
5: 1010 maize
6: 0110 dryGrass

This is selected automatically in the GUI by the editor

Growth state (g)
----------------

Growth state (normal crops (wheat, rape, ...)):
0000 none
1000 0 (invisible)
0100 1
1100 2
0010 3
1010 4 (fully grown)
0110 5 (fully grown)
1110 6 (fully grown)
0001 7 (withered)
1001 8 (cut short)

Growth state (grass):
...
0100 1 (1st, cut state)
1100 2
0010 3
1010 4 (fully grown)

growth state (potato):
...
1010 4 (growning 4) (sowing width)
0110 5 (fully grown) (sowing width)
1110 6 unused
0001 7 unused
1001 8 (cut short) (sowing)
0101 9 (prepared for cutting) (sowing width)

Growth state (sugar beet):
...
1010 4 (fully grown)
0110 5 (fully grown)
1110 6 (fully grown)
0001 7 (withered)
1001 8 (cut short)
0101 9 (prepared for cutting)

Windrow (w)
-----------
0000 none
1000 value 1
0100 2
1100 3
0010 4
...
0001 8
1001 9
0101 10
1111 15


1,2,5, 1,2,4,5 1,2,6 drygrass

o to chodzi? ;)

eurat
User
Posty: 21
Rejestracja: 26 gru 2013, 18:04
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: komendy upraw w GE

Postautor: eurat » 31 sty 2015, 16:19

Jeśli wolno się przyłączyć , czy znasz te wszystkie informacje zawarte w Twoim poście , bo ja nie widzę podstawowych kodów do siania w prostej formie ,chyba że można je jakoś wyedukować.
Czy mógłbyś to objaśnić.

Major Kupricz
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 3505
Rejestracja: 05 cze 2010, 12:35
Lokalizacja: Równina Łukowska
Podziękował: 262 razy
Otrzymał podziękowań: 594 razy

Re: komendy upraw w GE

Postautor: Major Kupricz » 01 lut 2015, 10:20

Jeżeli chcesz trawę do koszenia:
1,6

Resztę znajdziesz tutaj ;)
viewtopic.php?t=82338

Awatar użytkownika
edek98
User
Posty: 42
Rejestracja: 22 gru 2010, 16:23
Podziękował: 21 razy

Re: komendy upraw w GE

Postautor: edek98 » 01 lut 2015, 10:49

Dziekuje,pomogło, jeszcze mam pytanie, jak zmienić w GE kółko na kwadrat odnosnie siania?
Ostatnio zmieniony 01 lut 2015, 10:52 przez edek98, łącznie zmieniany 1 raz.
31.186.82.99:23520 Chetny na Only De Dust2 ? to Wbijaj! :)

Awatar użytkownika
MrMateuszLs
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 3532
Rejestracja: 26 wrz 2011, 21:36
Lokalizacja: MałoPolska
Podziękował: 260 razy
Otrzymał podziękowań: 456 razy

Re: komendy upraw w GE

Postautor: MrMateuszLs » 03 lut 2015, 21:40


Wróć do „Problemy rozwiązane FS 15”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości