wapno

bizonekzo56
User
Posty: 151
Rejestracja: 11 maja 2010, 20:11
Podziękował: 31 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

wapno

Postautor: bizonekzo56 » 30 maja 2014, 22:09

mam probllm sam dodałem sobie mod wapna do gry ale jak rozsiewam to to wyrastają za mną białe krzaki z obornikiem jest to samo jest kilkadziesiąt razy większy niż powinien byc jak rozwiązać ten problem mapa to aro pomorze v4



Awatar użytkownika
alien1987
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 2097
Rejestracja: 12 cze 2011, 21:21
Lokalizacja: Suwałki
Podziękował: 144 razy
Otrzymał podziękowań: 577 razy

Re: wapno

Postautor: alien1987 » 30 maja 2014, 22:19

wpisac odpowiedni blockshaped jak jest w innych uprawach oraz zmienić wartości szerokości wysokości i gęstosći w linijkach foliagemultilayer
podaj foto jak to wygląda

bizonekzo56
User
Posty: 151
Rejestracja: 11 maja 2010, 20:11
Podziękował: 31 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: wapno

Postautor: bizonekzo56 » 30 maja 2014, 23:37


Awatar użytkownika
maki1234
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 10546
Rejestracja: 11 paź 2011, 16:32
Lokalizacja: Małopolskie
Podziękował: 187 razy
Otrzymał podziękowań: 2746 razy
Kontaktowanie:

Re: wapno

Postautor: maki1234 » 31 maja 2014, 09:07

bizonekzo56, nic na tej fotce nie widać daj większą rozdzielczość ;)
"Zawsze programuj jak gdyby osoba zajmująca się twoim kodem w przyszłości była agresywnym psychopatą, który wie gdzie mieszkasz." - Martin Golding

bizonekzo56
User
Posty: 151
Rejestracja: 11 maja 2010, 20:11
Podziękował: 31 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: wapno

Postautor: bizonekzo56 » 31 maja 2014, 10:21

dobra mniejsza z tym już kumam o co biega blockshaped jest już ok tylko które to gęstość wysokość i szerokość

Awatar użytkownika
maki1234
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 10546
Rejestracja: 11 paź 2011, 16:32
Lokalizacja: Małopolskie
Podziękował: 187 razy
Otrzymał podziękowań: 2746 razy
Kontaktowanie:

Re: wapno

Postautor: maki1234 » 31 maja 2014, 10:31

bizonekzo56, height, width oraz numBlocksPerUnit
"Zawsze programuj jak gdyby osoba zajmująca się twoim kodem w przyszłości była agresywnym psychopatą, który wie gdzie mieszkasz." - Martin Golding

bizonekzo56
User
Posty: 151
Rejestracja: 11 maja 2010, 20:11
Podziękował: 31 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: wapno

Postautor: bizonekzo56 » 31 maja 2014, 13:06

problem rozwiązany

Awatar użytkownika
MrMateuszLs
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 3532
Rejestracja: 26 wrz 2011, 21:36
Lokalizacja: MałoPolska
Podziękował: 260 razy
Otrzymał podziękowań: 456 razy

Re: wapno

Postautor: MrMateuszLs » 31 maja 2014, 13:22


Wróć do „Problemy Rozwiązane LS 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości