kolizja

esa123
User
Posty: 11
Rejestracja: 05 sie 2011, 22:54
Lokalizacja: Gaw....
Podziękował: 34 razy

kolizja

Postautor: esa123 » 19 gru 2016, 18:43

Od czego zależy kolizja wysypywania? Na orginalnych budynkach działa ale na innych ale też z kolizja wysypuje się zboże za budynek.



lukas1205
User
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2011, 20:14
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: kolizja

Postautor: lukas1205 » 21 gru 2016, 10:35

Jak robisz mapę lub dodajesz budynek do swojej mapy żeby tam zboże wysypywać czy co tam innego to musisz ustawić a następnie "wypalić" kolizje w GE w tedy nie wysypie się poza budynek. Budynki dodawane w mods maja w xml pliku wpisane kolizje.

Awatar użytkownika
Elminio
Super VIP
Super VIP
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: kolizja

Postautor: Elminio » 23 gru 2016, 03:36

Podepnę się :)
Jak w Ge ustawić kolizję?

lukas1205
User
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2011, 20:14
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: kolizja

Postautor: lukas1205 » 24 gru 2016, 12:16

A więc jak ustawisz już kolizje na mapce gdzie tam Ci odpowiada klikasz w pasku Window wybierasz Script Editor pojawi się okienko rozwijasz z listy Shared - FS17 - Map i zaznaczasz Create Ground Collision Map i w tym okienku na dole klikasz Execute musisz poczekać trochę zanim wypali kolizje może trochę zlagować kompa i gotowe masz kolizje na mapie:)

lukas1205
User
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2011, 20:14
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: kolizja

Postautor: lukas1205 » 24 gru 2016, 15:05

Dodam że jak byś chciał obliczyć powierzchnie pól i ich ceny to ten drugi skrypt Set Field Sizes służy do tego i robi to automatycznie wystarczy że zaznaczysz w Scenegraph - fields klikasz Execute.

Awatar użytkownika
Elminio
Super VIP
Super VIP
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: kolizja

Postautor: Elminio » 24 gru 2016, 21:46

Dzięki Lukas nauczyłem się czegoś nowego teraz to sobie zrobię silos na kiszonkę taki porządny :)

Qbass
Moderator
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 05 mar 2020, 08:51

Re: kolizja

Postautor: Qbass » 29 lut 2024, 15:33

Kolizja wysypywania w grze Farming Simulator zależy od kilku czynników. Oto kilka kwestii, które mogą wpływać na poprawne działanie kolizji wysypywania:

1. **Budynek/Maszyna Mod:**
- Jeśli używasz modyfikacji budynku lub maszyny, sprawdź, czy mod ten jest poprawnie skonfigurowany i zgodny z wersją gry, którą używasz.

2. **Kolizje Wewnętrzne:**
- W niektórych przypadkach, wewnętrzne kolizje obiektu mogą wpływać na proces wysypywania. Upewnij się, że wewnętrzne kolizje obiektu są odpowiednio skonfigurowane.

3. **Wersja Gry:**
- Starsze wersje gry mogą mieć ograniczone funkcje i opcje konfiguracyjne w porównaniu do nowszych wersji. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej dostępnej wersji Farming Simulator 15.

4. **Plik ModDesk:**
- ModDesk to plik konfiguracyjny dla modyfikacji w grze. Sprawdź, czy mod ten ma odpowiednio skonfigurowany plik ModDesk i czy kolizje są poprawnie zdefiniowane.

5. **Zderzenia Z Ziemią:**
- Upewnij się, że budynek lub maszyna nie koliduje z powierzchnią ziemi. Czasami nieprawidłowa pozycja obiektu w terenie może prowadzić do problemów z kolizją.

6. **Błędy W Modyfikacjach:**
- Niektóre mody mogą zawierać błędy programistyczne lub problemy z konfiguracją, które wpływają na poprawne działanie kolizji. Przeczytaj komentarze i opinie innych graczy odnośnie danego moda.

Jeśli problem z kolizją wysypywania utrzymuje się, możesz spróbować skontaktować się z autorem modyfikacji lub społecznością gry, aby uzyskać dodatkową pomoc lub informacje zwrotne.

Wróć do „Masz problem z FS 17”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron