Forst mod

Awatar użytkownika
acction
User
Posty: 163
Rejestracja: 15 sie 2012, 18:35
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Forst mod

Postautor: acction » 22 cze 2014, 18:24

http://www.westconuk.com/product_images ... 20007%20(3)%20(555%20x%20300).jpg ciekawe czy takie cos bedzie :)



barths
User
Posty: 8
Rejestracja: 29 sie 2011, 16:54
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Forst mod

Postautor: barths » 22 cze 2014, 19:21

Kurcze, dalej mam problemy z ładowaniem save'ów zawierających ten mod. Wie ktoś na kiedy jakieś łatki są planowane?

Awatar użytkownika
chlop_maciej
Super VIP
Super VIP
Posty: 172
Rejestracja: 02 maja 2010, 20:22
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Forst mod

Postautor: chlop_maciej » 22 cze 2014, 19:30

A mi tam mod narazie chodzi dobrze. Ściąłem dzisiaj na próbę 3 drzewka. Jutro biere traktór i jade do lasu kloce wozic.
barths, może nie masz aktualnego patcha?

Awatar użytkownika
Dawider
User
Posty: 1331
Rejestracja: 06 maja 2010, 17:35
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 88 razy
Otrzymał podziękowań: 459 razy

Re: Forst mod

Postautor: Dawider » 23 cze 2014, 14:15

barths,
Winny jest Forest-Mod.
Otwórz twój zapis, znajdź vehicles.xml i w nim usuń wszystkie linijki zaczynające się na <joint trunk1Id i zapis ruszy bez żadnych strat

barths
User
Posty: 8
Rejestracja: 29 sie 2011, 16:54
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Forst mod

Postautor: barths » 23 cze 2014, 17:08

Dawider pisze:barths,
Winny jest Forest-Mod.
Otwórz twój zapis, znajdź vehicles.xml i w nim usuń wszystkie linijki zaczynające się na <joint trunk1Id i zapis ruszy bez żadnych strat



Normalnie geniusz! Dzięki, działa idealnie :)

Awatar użytkownika
Odrzutowy xD
Super VIP
Super VIP
Posty: 227
Rejestracja: 26 kwie 2010, 17:37
Lokalizacja: Nie powiem
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Kontaktowanie:

Re: Forst mod

Postautor: Odrzutowy xD » 23 cze 2014, 19:50

Mi nie działa,wypakowałem do mods wszystko i nic :/

Awatar użytkownika
maki1234
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Posty: 10546
Rejestracja: 11 paź 2011, 16:32
Lokalizacja: Małopolskie
Podziękował: 187 razy
Otrzymał podziękowań: 2746 razy
Kontaktowanie:

Re: Forst mod

Postautor: maki1234 » 23 cze 2014, 19:54

Odrzutowy xD, patch aktualny?
"Zawsze programuj jak gdyby osoba zajmująca się twoim kodem w przyszłości była agresywnym psychopatą, który wie gdzie mieszkasz." - Martin Golding

Awatar użytkownika
Odrzutowy xD
Super VIP
Super VIP
Posty: 227
Rejestracja: 26 kwie 2010, 17:37
Lokalizacja: Nie powiem
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Kontaktowanie:

Re: Forst mod

Postautor: Odrzutowy xD » 23 cze 2014, 19:56

2.1.02 :)

wesol98
User
Posty: 27
Rejestracja: 05 mar 2012, 19:23
Podziękował: 22 razy

Re: Forst mod

Postautor: wesol98 » 23 cze 2014, 20:19

Odrzutowy xD, a to chyba nie trzeba rozpakowywać xD

Awatar użytkownika
Odrzutowy xD
Super VIP
Super VIP
Posty: 227
Rejestracja: 26 kwie 2010, 17:37
Lokalizacja: Nie powiem
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Kontaktowanie:

Re: Forst mod

Postautor: Odrzutowy xD » 23 cze 2014, 20:23

Nie trzeba :) własnie się poczaiłem że trzeba tylko cały zip do mods dać :)

Kazio17
User
Posty: 32
Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:49
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

dfdfg

Postautor: Kazio17 » 23 cze 2014, 20:39

Mi działa tylko mam taki problem że jak wkładam drzewo do tego rębaka to zawsze mi się to zatka i nie chce mi porąbać. Pytanie czy trzeba coś zrobić dodać jakoś gazu czy coś ? prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Odrzutowy xD
Super VIP
Super VIP
Posty: 227
Rejestracja: 26 kwie 2010, 17:37
Lokalizacja: Nie powiem
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Kontaktowanie:

Re: Forst mod

Postautor: Odrzutowy xD » 23 cze 2014, 20:59

a ja nie wiem jak ustawić te tabliczki co mówią o pracach w lesie :) :/

Kamills1
User
Posty: 205
Rejestracja: 13 lut 2013, 18:41
Podziękował: 20 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Forst mod

Postautor: Kamills1 » 23 cze 2014, 21:58

Odrzutowy xD, nie da się

Awatar użytkownika
tomcioLS
User
Posty: 906
Rejestracja: 18 gru 2011, 10:06
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 329 razy
Otrzymał podziękowań: 145 razy
Kontaktowanie:

Re: Forst mod

Postautor: tomcioLS » 24 cze 2014, 00:55


Awatar użytkownika
mapet22
User
Posty: 175
Rejestracja: 17 cze 2010, 13:44
Lokalizacja: Chorzew
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Forst mod

Postautor: mapet22 » 25 cze 2014, 09:03

dlaczego gdy chce sciac drewno to pojawia mi się błąd i gra się wyłącza??? prosze o pomoc

Wróć do „Newsy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron